26 Тра 2023, 11:42

Станіслав Андрєєв: «Казино — це відповідальність перед людьми»

Гемблінг є репутаційно складною нішею, що накладає відбиток на публічну діяльність компаній. Slots City, який об’єднує ігрові зали та онлайн-казино, вийшов на ринок України відносно недавно, із легалізацією ігрової галузі. В інтерв’ю MMR Станіслав Андрєєв, СМО Slots City, розповів про особливості маркетингу в гемблінгу, засади корпоративної соціальної відповідальності та довгостроковість планування, ураховуючи ті виклики, які постають сьогодні перед бізнесом під час війни. 

У реаліях України на яких цінностях ви формуєте стратегію SlotsCity?

Перед нами стоїть нелегке завдання —  формувати довіру до продукту на специфічному ринку. Подолати стереотипи, які сформувались за роки роботи нелегального грального бізнесу в Україні. Такі довгострокові завдання сьогодні стоять перед усіма легальними операторами в Україні. І ми з цим працюємо щодня, спираючись на західні стандарти.

Станіслав Андрєєв, СМО Slots City

Ми визначили для себе кілька принципів, за якими розвиваємо бренд. Перший постулат для нас: казино — це не місце виграшу. Це місце дорослих розваг, де люди свідомо отримують задоволення від азарту і платять за комфорт, безпеку та якість обслуговування і підтримки.

Другий: казино — це відповідальність перед людьми. Ми сповідуємо принципи відповідальної гри та працюємо в межах законодавства й етичних норм, аби не зашкодити незахищеним категоріям гравців. Так, ми були першими з онлайн-казино, хто запровадив реєстрацію гостей через державний застосунок Дія, який підтверджує повноліття наших відвідувачів. Усі гравці нашого казино розпочинають з системи верифікації через банк-ID, Дію та перевірку в загальній базі лудоманів. 

Третій: ми створюємо інноваційний продукт, який стабільно працює.

Четвертий: ми віримо, що шанс на краще є завжди, у будь-якій ситуації, просто потрібно його побачити. Ми впроваджуємо меседжі, які відображають наші цінності, принципи і підтверджуються нашою діяльністю, як, наприклад, наша кампанія про шанс – «Шанс там, де ти».

Слово «шанс» багатозначне для казино, може мати різні трактування. У чому ідея кампанії?

У зазначеному випадку мова абсолютно не йдеться про шанс на виграш. У нашу комунікацію ми заклали набагато глибші смисли. Уже більше дев’яти років у нашій країні триває важка, кривава війна на виснаження. Усі ми потерпаємо від психологічної втоми, утрати інтересу до життя, апатії. Але нам потрібно не тільки вижити, але і перемогти, а потім – відбудувати нашу країну. Ми думали з командою: як ми можемо допомогти нашому суспільству стати сильнішим, не втратити віру в майбутнє в цей страшний час? І вирішили нагадати людям: щосекунди життя дає нам шанс.

Є речі, які ніхто з нас не може змінити, але ж ми можемо щодня робити маленький крок, на який нам вистачить власних сил. Кампанія Slots City «Шанс там, де ти» про те, що кожен – провайдер щасливих змін у власному житті, просто треба про це вчасно згадати і зважитися на перший крок.

Ворушись, змінюйся, озирайся, піднімай голову — нас оточують шанси, треба тільки щось зробити. Глядачам реклами ми нагадуємо про щоденний шанс змінити своє життя на краще. У партнерстві зі ЗМІ ми розпочинаємо проєкти про шанс на відбудову міст та про вчинки великих людей, які змінили історію. А волонтери нашого благодійного фонду і далі щодня невтомно забезпечують армію та працюють на те, щоб підвищити наші шанси на перемогу.

Ви вже згадали про відповідальність та фонд, з якою метою його створили та які напрямки підтримуєте?

Восени 2021 року ми створили Slots City Foundation і заснували еко-проєкт із озеленення міст. Але в лютому 2022-го, у перші дні повномасштабного вторгнення, фонд переорієнтувався на допомогу ЗСУ і зараз цілодобово працює на нашу перемогу.

Першим внеском став мільйон гривень, який ми перерахували на потреби ЗСУ, потім волонтери нашого кол-центру почали допомагати в координації та доставлянні гуманітарної допомоги, а згодом ми розпочали надання підтримки переселенцям. Навесні 2022 року ми зрозуміли, що не можемо працювати стихійно, відповідно систематизували його роботу та визначили для себе пріоритетні напрямки:  допомога бригадам ЗСУ, медична допомога військовослужбовцям, підготовка військових у Школі дронів та гуманітарка для переселенців. Працює це так: отримуємо заявку, разом із інвесторами та донорами збираємо кошти, потім закуповуємо, доставляємо та звітуємо.

Загальна сума допомоги волонтерів Slots City Foundation на цей момент становить близько 31,3 млн грн

Загальна сума допомоги волонтерів Slots City Foundation на цей момент становить близько 31,3 млн грн. Тільки у травні волонтери закупили 12 зарядних станцій Bandera Power, 11 старлінків та 7 дронів, тепловізори, приціли, авто та іншу військову техніку. Передачі поїхали до ССО, полку «Азов», бригад берегової охорони та Інтернаціонального легіону, окремих бригад ЗСУ. Також Фонд перерахував кошти на безоплатне навчання військових операторів та гуманітарну допомогу для переселенців.

За минулий рік наші волонтери доправили понад 100 передач на фронт, серед яких — 30 автомобілів, у тому числі вантажівки, тепловізори, генератори, а також інше обладнання, спорядження та одяг для бійців.

Ви неодноразово згадали про волонтерів — ідеться не про співробітників компанії?

Фонд є невід’ємною частиною Slots City, наші співробітники працюють пліч-о-пліч із іншими волонтерами. Для кожного нашого колеги надзвичайно важливо допомагати суспільству. Це частина наших принципів роботи, і в команду ми шукаємо власне таких  відповідальних людей. Може, тому в нас і плину кадрів практично немає.

Взаємодія фонду та волонтерів триває щодня 24/7. Ми створили сайт, через який переселенці можуть попросити про допомогу, і оперативно опрацьовуємо їхні запити.  Так, минулого тижня гуманітарний «десант» наших волонтерів повернувся з Умані, яка постраждала від недавніх обстрілів. Паралельно наш військовий волонтер зібрав нову передачу для військових у Бахмут, а вчора медикаменти прибули до лікарні, де відновлюються наші захисники.

Виконувати соціальну місію надзвичайно важливо, але повернімося до операційної діяльності. Комунікуючи з клієнтами SlotsCity, які робите акценти?

Slots City в Україні від початку почав працювати як легальний, прозорий проєкт про чесну гру, інколи — навіть усупереч вигоді. Уся операційна та стратегічна робота базується на правилах, установлених в усьому цивілізованому світі: дотримання норм закону, відповідальність перед гравцем та за дії гравця, прозорість. На початку у Slots City конверсія була утричі нижча, ніж у конкурентів, але поступово наша стратегія показала свою ефективність. Ринок і гравці оцінили наш підхід.

На початку у Slots City конверсія була утричі нижча, ніж у конкурентів, але поступово наша стратегія показала свою ефективність

Крім цього, власне допомога армії та переселенцям стала невід’ємним складником нашої основної роботи. Так, казино з березня 2022 року передає кошти на благодійність, і інформація про це є на головній сторінці нашого сайту. Ми вважаємо, що відповідальний бізнес, особливо в такій ніші, як казино, просто зобов’язаний вести доброчинну діяльність. І гості нашого сайту нас у цьому підтримують.

Які маркетингові інструменти залучення та утримання клієнтів найбільш ефективні в сегменті онлайн казино?

Насамперед  для підбору маркетингових інструментів в онлайн-казино потрібно визначитися з базовими питаннями, із ціннісним фундаментом. На ринку існує безліч інструментів, але якщо ціннісного фундаменту немає, то й інструменти будуть відповідні — не зовсім прозорі чи коректні. Якщо ж цей ціннісний фундамент є, коли організація працює не тільки заради комерційних цілей, але й несе місію і для гравців, і для тих, хто не грає, тоді перелік інструментів значно звужується.

Ми на старті роботи ухвалили для себе чітке ціннісне обмеження, а саме працювати винятково в межах законодавства і системи responsible gaming, яка передусім передбачає верифікацію гравця до гри, а не після. Це принесло нам попервах проблему: люди просто не розуміли, навіщо ми вимагаємо документи, бо за нелегального ринку ніхто такого не робив.

Оскільки наш ринок дуже конкурентний, тут кожен бореться за інновації

На цих принципах ми працювали з основними digital-інструментами: соціальними мережами, пошуковою оптимізацією, партнерськими сайтами та рейтингами. Оскільки наш ринок дуже конкурентний, тут кожен бореться за інновації, наші ціннісні обмеження на початках призвели до вдвічі нижчої за середньоринкову конверсію. Це було два роки тому.

Зараз же ситуація змінилася. Наші ж обмеження змусили нас шукати інноваційні шляхи в межах законодавства і принципів чесної гри, а не в обхід. За два роки гравці оцінили нашу чесну гру, і зараз ми маємо можливість для зростання:  вибудовувати знання, конверсію через збільшення awareness, бо ж неможливо довіряти бренду, який не знаєш.

Стосовно ж комплексу, який формує утримання, то його основа — ідеально працюючий продукт: стабільна робота сайту, вчасне промо. Ми щодня вдосконалюємося, вивчаємо клієнтський досвід та очікування наших гостей із кожного сегмента. Наприклад, для тих, хто не хоче витрачати коштів, але прагне розваг, ми розробляємо квізи, квести, конкурси, безкоштовні ігри.

Ми ростемо, але наші принципи та ціннісні обмеження залишаються незмінними. Ми віримо в чесну гру, і, як показує наш розвиток, люди нас у цьому підтримують.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео