Spotify звернувся до Apple з новою сміливою кампанією, яка висвітлює обмеження, які технологічний бренд накладає на розробників застосунків, перешкоджаючи чесній ринковій конкуренції.
Назвавши кампанію «Censored», креативний колектив музичного стримінгового сервісу стверджує, що Apple не дозволяє йому ділитися пропозиціями, акціями або альтернативними платіжними посиланнями з клієнтами, які користуються його застосунком на iOS, наприклад, поточною пропозицією «три місяці безкоштовно».
Ця остання кампанія є продовженням поточної кампанії Spotify «Time to Play Fair», у рамках якої раніше компанія вже називала американського технологічного гіганта обурливим за стягнення 27% комісії за транзакції, здійснені поза межами App Store.
Для максимального впливу Spotify націлився на ключові лондонські локації, такі як Вестмінстер і Лестер-сквер, з диджитал бордами, які пояснюють, як Apple обмежує бренди в показі їх повного спектру пропозицій, якщо вони не платять за використання своєї внутрішньої платіжної системи.
Spotify закликає уряд Великобританії вжити заходів проти антиконкурентних практик Apple, ухваливши потужний законопроект про диджитал ринки, конкуренцію та споживачів (DMCC) для підтримки більш справедливого, розширеного технологічного сектору.
«Занадто довго антиконкурентна практика Apple тримала британських споживачів у невіданні щодо способів заощадити гроші», — сказала Ейпріл Бойд, керівниця відділу глобальних урядових зв’язків та державної політики Spotify.
«Ми хочемо показати споживачам, як повинен виглядати більш справедливий диджитал ринок, з більшою прозорістю, більшою зручністю та новими пропозиціями. Ось чому Spotify підтримує сильний законопроект DMCC, який створює рівні правила гри, гарантуючи, що Великобританія залишається провідним ринком диджитал інновацій».