Spotify присвятив виставку у музеї мовному розмаїттю музики співачки Anitta
03 Чер 2024, 11:42

Spotify присвятив виставку у музеї мовному розмаїттю музики співачки Anitta

У партнерстві з музичною стримінг-платформою Spotify Музей португальської мови в Сан-Паулу провів тимчасову активацію «Do You Speak Anitta?», яка розпочалася 28 травня. Відвідувачів запросили зануритися у музичний всесвіт співачки та дослідити мовне розмаїття, присутнє в її фанк-бітах.

«Мова — це танець. Подорож. Вона може перенести нас у неймовірні місця і поширює бразильський фанк далеко і широко. Мій новий альбом — це свято бразильського фанку, і я хочу, щоб кожен потрапив у цей ритм. Я сподіваюся, що Funk Generation досягне кожного куточка світу, щоб розповісти про наш фанк», — каже Anitta.

Завдяки захоплюючому контенту виставка «Do You Speak Anitta?» досліджує культурне та мовне розмаїття музики бразильської співачки Anitta, зокрема її нещодавній альбом, до якого увійшли пісні португальською, іспанською та англійською мовами. Відвідувачі отримають ексклюзивний доступ за лаштунки та зануряться в улюблені вирази співачки та її унікальний стиль мовлення. «GRIP», «Joga Pra Lua» та «Olha bem pra mim, más perra que Rin Tin Tin» — це лише деякі приклади, які складають її словниковий запас.

В основі кампанії, створеної агенцією Soko, лежить поєднання англійської, португальської та іспанської мов, що відображає різноманітне походження Anitta та її глобальну привабливість.

«Музика Anitta — це більше, ніж просто розвага, це культурний феномен, який виходить за межі кордонів. Цією кампанією ми відзначаємо багатство португальської мови та фанку як її власної мови, яскравого міського діалекту, який пов’язаний з реальністю громадськості», — підкреслює Дієго Лімберті, головний дизайнер Soko.

«Ми дуже раді активації Spotify в Музеї португальської мови в рамках кампанії «Do You Speak Anitta?». Мова та її форми вираження є фундаментальними елементами у побудові культури, і такі митці, як Аніта, відіграють значну роль у цьому процесі, привносячи нові ритми та сленг, впливаючи на те, як молодь самовиражається та взаємодіє», — говорить Мануела Рамальо, керівниця відділу маркетингу Spotify у Бразилії.

Повідомлення від Anitta, закулісний досвід та багато інших ексклюзивних подробиць інтервенції будуть доступні на офіційних профілях Spotify Brazil в Instagram, X та TikTok для шанувальників по всій Бразилії.

Розкажіть друзям про новину