Мережа продуктових маркетів «Фора» запустила рекламну кампанію, щоб нагадати своїм постійним клієнтам і показати новим: «Фора» завжди поруч.
Над кампанією працювала креативна агенція Taktika. Головна ідея рекламних роликів — показати продуктові звички гостей. У відео та візуальних матеріалах відображені життєві ситуації, які підкреслюють слово «завжди».
«Кожна сцена — це знайома життєва «завжди»-ситуація, що водночас розповідає про товари та сервіси «Фора». Динамічний ритм став центральним прийомом роликів: короткі сцени з рівним таймінгом, ритмічні тексти та спеціально написаний трек. Ми показали як моменти вдома, так і в магазинах, підкреслюючи близькість «Фора» до дому. Віжуали передають ідею «Фора поруч» через акцент на продуктах — вони завжди в центрі між логотипом і слоганом, що робить їх помітними, а меседж — чітким на будь-яких носіях», — Богдана Мохненко, артдиректорка Taktika.
Рекламну кампанію можна побачити у digital-просторі й соціальних мережах, на диджитал-панелях, статичних бордах, LED-медіафасадах, банерах та відеобордах Києва та регіонів.