Солодка заначка та морозиво на ніч: кампанія зобразила життєві ситуації, які завжди приводять до «Фора»
31 Бер 2025, 12:07

Солодка заначка та морозиво на ніч: кампанія зобразила життєві ситуації, які завжди приводять до «Фора»

Мережа продуктових маркетів «Фора» запустила рекламну кампанію, щоб нагадати своїм постійним клієнтам і показати новим: «Фора» завжди поруч.

Над кампанією працювала креативна агенція Taktika. Головна ідея рекламних роликів — показати продуктові звички гостей. У відео та візуальних матеріалах відображені життєві ситуації, які підкреслюють слово «завжди».

«Кожна сцена — це знайома життєва «завжди»-ситуація, що водночас розповідає про товари та сервіси «Фора». Динамічний ритм став центральним прийомом роликів: короткі сцени з рівним таймінгом, ритмічні тексти та спеціально написаний трек. Ми показали як моменти вдома, так і в магазинах, підкреслюючи близькість «Фора» до дому. Віжуали передають ідею «Фора поруч» через акцент на продуктах — вони завжди в центрі між логотипом і слоганом, що робить їх помітними, а меседж — чітким на будь-яких носіях», — Богдана Мохненко, артдиректорка Taktika.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Рекламну кампанію можна побачити у digital-просторі й соціальних мережах, на диджитал-панелях, статичних бордах, LED-медіафасадах, банерах та відеобордах Києва та регіонів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео