Солодка заначка та морозиво на ніч: кампанія зобразила життєві ситуації, які завжди приводять до «Фора»
31 Бер 2025, 12:07

Солодка заначка та морозиво на ніч: кампанія зобразила життєві ситуації, які завжди приводять до «Фора»

Мережа продуктових маркетів «Фора» запустила рекламну кампанію, щоб нагадати своїм постійним клієнтам і показати новим: «Фора» завжди поруч.

Над кампанією працювала креативна агенція Taktika. Головна ідея рекламних роликів — показати продуктові звички гостей. У відео та візуальних матеріалах відображені життєві ситуації, які підкреслюють слово «завжди».

«Кожна сцена — це знайома життєва «завжди»-ситуація, що водночас розповідає про товари та сервіси «Фора». Динамічний ритм став центральним прийомом роликів: короткі сцени з рівним таймінгом, ритмічні тексти та спеціально написаний трек. Ми показали як моменти вдома, так і в магазинах, підкреслюючи близькість «Фора» до дому. Віжуали передають ідею «Фора поруч» через акцент на продуктах — вони завжди в центрі між логотипом і слоганом, що робить їх помітними, а меседж — чітким на будь-яких носіях», — Богдана Мохненко, артдиректорка Taktika.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Рекламну кампанію можна побачити у digital-просторі й соціальних мережах, на диджитал-панелях, статичних бордах, LED-медіафасадах, банерах та відеобордах Києва та регіонів.

Розкажіть друзям про новину