Солістка KAZKA стала героїнею кампанії бренду одягу про «зовсім не зайві, звабливі кіло»
02 Жов 2023, 11:37

Солістка KAZKA стала героїнею кампанії бренду одягу про «зовсім не зайві, звабливі кіло»

Український мас-маркет бренд CHER’17 представив дебютну plus-size колекцію, натхненницею та співавторкою якої стала Олександра Заріцька, фронтвумен гурту KAZKA.

До її виходу креативна агенція DRAMA QUEEN створила рекламний кампейн. У запальному ролику Саша та інші дівчата відверто та з гумором говорять про свій досвід життя з пишними формами та демонструють свої «зовсім не зайві, звабливі кіло» в образах від CHER’17 + KAZKA.

У типових романтичних комедіях у стрункої головної героїні часто є кумедна подружка з пишними формами. У цьому кампейні DRAMA QUEEN вирішили нарешті вивести цю вічну героїню другого плану у світло софітів і дати їй можливість сяяти. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Нам хотілося зробити чесний ролик, щось поза кліше бодіпозитивної рекламної комунікації. Роботу, яка б зачепила розкішних дівчат за живе та справді надихнула їх насолоджуватись і пишатися своїми формами. І ми б збрехали, якби показали прийняття свого тіла як лінійну саксес-сторі.
Аня Гончарова
креативна директорка DRAMA QUEEN

Текст і сюжет ролика натхненні бесідами з Сашею Заріцькою про її стосунки з тілом, повні протиріч та мінливостей. 

Такі стосунки складаються як з моментів прийняття себе та насолоди своєю красою, так і з боротьби, дисципліни, сорому, невпевненості. Хоча у відео по-доброму іронізують над тим, як дівчата займаються “пошуками самооцінки” “на полотнах бароко та у кліпах Бійонсі”, увесь ролик — це, перш за все, милування естетикою plus-size та розкішними дівчатами.

“Для розкішних” — вже другий кампейн DRAMA QUEEN для CHER’17. Ролик знімали в Києві спільно з продакшн-студією tvlab. Крім того кампейн підсилили серією ківіжуалів. Моделі з колекції CHER’17 + KAZKA вже доступні на сайті та офлайн в мережі магазинів бренду.

Розкажіть друзям про новину