02 Жов 2023, 11:37

Солістка KAZKA стала героїнею кампанії бренду одягу про «зовсім не зайві, звабливі кіло»

Український мас-маркет бренд CHER’17 представив дебютну plus-size колекцію, натхненницею та співавторкою якої стала Олександра Заріцька, фронтвумен гурту KAZKA.

До її виходу креативна агенція DRAMA QUEEN створила рекламний кампейн. У запальному ролику Саша та інші дівчата відверто та з гумором говорять про свій досвід життя з пишними формами та демонструють свої «зовсім не зайві, звабливі кіло» в образах від CHER’17 + KAZKA.

У типових романтичних комедіях у стрункої головної героїні часто є кумедна подружка з пишними формами. У цьому кампейні DRAMA QUEEN вирішили нарешті вивести цю вічну героїню другого плану у світло софітів і дати їй можливість сяяти. 

Нам хотілося зробити чесний ролик, щось поза кліше бодіпозитивної рекламної комунікації. Роботу, яка б зачепила розкішних дівчат за живе та справді надихнула їх насолоджуватись і пишатися своїми формами. І ми б збрехали, якби показали прийняття свого тіла як лінійну саксес-сторі.
Аня Гончарова
креативна директорка DRAMA QUEEN

Текст і сюжет ролика натхненні бесідами з Сашею Заріцькою про її стосунки з тілом, повні протиріч та мінливостей. 

Такі стосунки складаються як з моментів прийняття себе та насолоди своєю красою, так і з боротьби, дисципліни, сорому, невпевненості. Хоча у відео по-доброму іронізують над тим, як дівчата займаються “пошуками самооцінки” “на полотнах бароко та у кліпах Бійонсі”, увесь ролик — це, перш за все, милування естетикою plus-size та розкішними дівчатами.

“Для розкішних” — вже другий кампейн DRAMA QUEEN для CHER’17. Ролик знімали в Києві спільно з продакшн-студією tvlab. Крім того кампейн підсилили серією ківіжуалів. Моделі з колекції CHER’17 + KAZKA вже доступні на сайті та офлайн в мережі магазинів бренду.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео