18 Кві 2024, 10:11

СМО «Аптека Доброго Дня»: чому реклама на Мангеттені корисна і доступна кожному

СМО мережі «Аптека Доброго Дня» Ігор Алгінін розповів редакції MMR, як виникла ідея запустити рекламу на Мангеттені, чому це корисно та доступно.

Новина за темою
«Аптека Доброго Дня» привіталась з українцями на Мангеттені

За його словами, все розпочалось з того, що українець, який живе у США, показав рекламний екран на Таймс-сквер в Instagram.

Якщо ви уважно подивитись на екран, то побачите внизу назву компанії, яка займається розміщенням відео. Для цього треба перейти на сторінку @tsxentertainment, погодити відео, яке має пройти перевірку на агітацію, дискримінацію, та домовитись про вільні слоти розміщення. Тобто зробити це може кожен.
Ігор Алгінін
СМО мережі «Аптека Доброго Дня»

Маркетинг-директор зазначив, що реклама у центрі Нью-Йорку коштувала компанії 60 доларів. За цю вартість «Аптека Доброго Дня» реалізувала кілька цілей:

  • привернула увагу до бренду і до благодійних та соціальних ініціатив компанії;
  • прокомунікувала з українцями за кордоном;
  • показала світові, що український бізнес росте та розвивається попри війну. 

«Зараз наша компанія допомагає дітям з хворим серцем. Кожні 2 гривні з продажу низки косметичних брендів ми перераховуємо Центру дитячої кардіології, який ставить імпланти дітям. Нам важливо, щоб про наш бренд чули, нам довіряли та разом з нами допомагали іншим. Такої ж мети, за нашим прикладом, можуть досягти інші українські бренди всього за 2,3 тис. гривень.

Крім того, ми передали частинку дому через океан тим, хто не може повернутись в Україну. Як саме аптека асоціюється з домом? Згадайте, як всі раділи відкриттю нових відділень Нової Пошти закордоном, салонів G-bar та інших знайомих мереж. Це все про українські товари, кращі послуги, а значить про дім. Нашій рекламі раділи, її репостили, показували одне одному», — розповів Ігор Алгінін

За його словами, лише у соціальних мережах відео набрало близько 1 млн переглядів.

Зазначимо, що ідея «Аптека Доброго Дня» знайшла відгук серед колег по бізнесу. Компанія вирішила запустити челендж «Привітайся з українцями на Мангеттені», до якого запросила долучитись партнерів та представників великого українського бізнесу.

Першими до нього доєдналась мережа лабораторій «Ескулаб», яка також випустила рекламу на Таймс-сквер. 

Розкажіть друзям про новину

Нове відео