СМО мережі «Аптека Доброго Дня» Ігор Алгінін розповів редакції MMR, як виникла ідея запустити рекламу на Мангеттені, чому це корисно та доступно.
За його словами, все розпочалось з того, що українець, який живе у США, показав рекламний екран на Таймс-сквер в Instagram.
Маркетинг-директор зазначив, що реклама у центрі Нью-Йорку коштувала компанії 60 доларів. За цю вартість «Аптека Доброго Дня» реалізувала кілька цілей:
- привернула увагу до бренду і до благодійних та соціальних ініціатив компанії;
- прокомунікувала з українцями за кордоном;
- показала світові, що український бізнес росте та розвивається попри війну.
«Зараз наша компанія допомагає дітям з хворим серцем. Кожні 2 гривні з продажу низки косметичних брендів ми перераховуємо Центру дитячої кардіології, який ставить імпланти дітям. Нам важливо, щоб про наш бренд чули, нам довіряли та разом з нами допомагали іншим. Такої ж мети, за нашим прикладом, можуть досягти інші українські бренди всього за 2,3 тис. гривень.
Крім того, ми передали частинку дому через океан тим, хто не може повернутись в Україну. Як саме аптека асоціюється з домом? Згадайте, як всі раділи відкриттю нових відділень Нової Пошти закордоном, салонів G-bar та інших знайомих мереж. Це все про українські товари, кращі послуги, а значить про дім. Нашій рекламі раділи, її репостили, показували одне одному», — розповів Ігор Алгінін.
За його словами, лише у соціальних мережах відео набрало близько 1 млн переглядів.
Зазначимо, що ідея «Аптека Доброго Дня» знайшла відгук серед колег по бізнесу. Компанія вирішила запустити челендж «Привітайся з українцями на Мангеттені», до якого запросила долучитись партнерів та представників великого українського бізнесу.
Першими до нього доєдналась мережа лабораторій «Ескулаб», яка також випустила рекламу на Таймс-сквер.