«Сміливі на три зуба»: український бренд одягу створив колекцію з оберегом
05 Жов 2023, 15:39

«Сміливі на три зуба»: український бренд одягу створив колекцію з оберегом

Hype Laboratories презентували свою нову колекцію «Сміливі на три зуба», де тризуб стає символом сміливості, гордості та відданості українському спадку.

Унісекс лонгсліви, виготовлені з високоякісних матеріалів, що гарантують комфорт і довговічність, де тризуби – не лише модні аксесуари, а й оберіг для кожного українця.

Колекція «Сміливі на три зуба» втілена завдяки спільній роботі з крафтовим ювеліром Романом Янковичем із Луцька.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину