Sinsay, Answear, INTERTOP та інші: дослідження динаміки ринку фешн-застосунків
26 Вер 2024, 12:10

Sinsay, Answear, INTERTOP та інші: дослідження динаміки ринку фешн-застосунків

Команда Promodo проаналізувала ситуацію на українському ринку фешн-застосунків та випустила дослідження. Редакція MMR зібрала головні інсайти.

Світові тенденції

За 2023 рік кількість онлайн-покупок в категорії Fashion зросла вже до 20% — і напрям продовжує набирати обертів. В Україні зростання не таке стрімке, однак купувати одяг та взуття в інтернеті стало вже звичкою для українців. 

Багато великих брендів своє подальше зростання в онлайні повʼязують саме із розвитком мобільного застосунку. Причина проста — мобайл зростає вдвічі швидше за веб. 

Джерело: звіт Statista, 2024

Цифри українського ринку

Усі аналітичні мобільні панелі включають застосунки з категорії Fashion до загальної групи Shopping. Фешн-ритейлери вкладають доволі високі бюджети в їхнє просування та постійно тестують нові підходи в ASO. На мобільному ринку саме вони є локомотивом своєї групи та превалюють у кількості.

За даними Promodo, зараз 68% від кількості завантажень shopping-застосунків припадає на платформу Android, на iOS — лише 32%, однак доля останньої місяць за місяцем зростає.

Джерело: звіт з панелі AppTweaк, 2024

Основний приріст по завантаженнях в Google Play Market припадає на листопад-лютий. Зниження попиту відбувається навесні та влітку. Топовий місяць — січень, місяць з найменшими показниками — липень.

Сезонність на платформі Android

В App Store картина дещо інша. Приріст відбувається у вересні-грудні, зниження — влітку. Топовий місяць за кількістю завантажень застосунків — листопад, місяць з найменшими показниками — серпень.

Сезонність на платформі iOS

Однак за 2-й квартал 2024 року на платформі Android кількість завантажень скоротилась на 22%. А от користувачі iOS навпаки завантажували застосунки на 17% активніше, ніж минулого року.

Топ застосунків Fashion на ринку України

Лідерами ніші за період з червня по серпень 2024 є Sinsay, Kasta, Answear, INTERTOP. Ці застосунки мають високу оцінку у сторах — вище 4, та з початку липня 2024 суттєво набирають оберти за кількістю завантажень на обох платформах.

Джерело: звіт з панелі AppTweak, вересень 2024

Також до топ-10 цього року потрапили монобрендові застосунки Sinsay, Reserved, Adidas. Навесні 2024 дехто з них повернувся на ринок України, а дехто зʼявився вперше й одразу забрав значну частку завантажень.

Поки що в країнах Східної Європи середньозважена вартість встановлення застосунку (CPI) обходиться значно дешевше. Це може бути пов’язано з меншою насиченістю ринку, меншою конкуренцією серед рекламодавців та відносно низькою вартістю трафіку. Втім надалі конкуренція у ніші буде лише посилюватися та вимагатиме від брендів постійного вдосконалення.

Бенчмарки ринку Європи: вартість інсталу на платформі iOS

Джерело: звіт з панелі AppTweaк, 2024

Розкажіть друзям про новину