У своїй другій інтегрованій кампанії цього року CityFibre, незалежний британський мережевий провайдер, показав, як споживачі відчувають ненадійне та повільне з’єднання з мережею.
Креативна концепція від маркетингової агенції New Commercial Arts (NCA) зобразила сім’ю, одягнену у гігантські мушлі равликів, яка намагається виконувати свої щоденні домашні завдання. Мушлі є метафорою обтяжливого характеру поганого зв’язку та втілюють в життя його вплив на людей.
«Бренд-претендент, такий як CityFibre, потребує роботи, яка б перевершувала його вагу. Робота, яка виділяється з категорії», — прокоментував підхід Ян Хартфілд, засновник і виконавчий креативний директор NCA.
«Звідси сім’я з мушлями равликів на спинах, які живуть своїм болісно повільним повсякденним життям через болісно поганий широкосмуговий зв’язок. До тих пір, поки не з’являється CityFibre і не позбавляє їх від цих обтяжливих мушель».
Реклама буде доповнена платними диджитал, соціальними, зовнішніми рекламними кампаніями, прямими поштовими та електронними розсилками.