21 Сер 2023, 13:01

«Сім’я для чотирилапого»: мурал у Києві закликав до адопції тварин

Аби привернути увагу до проблематики безпритульних тварин і важливості «усиновлення» домашніх улюбленців, команда Be—it Agency разом із групою компаній Suziria Group відкрила в центрі Києва мурал «Сім’я для чотирилапого».

Проблема, на яку потрібно вплинути:

Кількість безпритульних тварин в Україні постійно зростає. Однак, притулки все ще наповнюються значно швидше, аніж розвантажуються, бо рівень адопції все ще не високий.

Рішення:

Створення муралу на тему адопції в центрі Києва.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Етапи реалізації проєкту

1. Розробка ідеї зображення муралу

Для створення ескізу муралу головною героїнею було обрано зооволонтерку Анастасію Тиху, яка разом із чоловіком пішки вивела близько 30 тварин, у тому числі собак із інвалідністю, з охопленого війною Ірпеня. Фото з Настею, яке зафіксував відомий фотограф Крістофер Очіконе, облетіло не тільки Україну, але й увесь світ та стало символом відваги українців, які навіть у найважчі часи, ризикуючи своїм життям, не забувають про домашніх улюбленців. Саме через історію волонтерки вирішили закликати людей допомагати та забирати хвостатих в сім’ї.

2. Залучення творчої групи “Кайлас-В” для створення муралу

Мурал “Сім`я для чотирилапого” знаходиться за адресою вул. Золотоустівська, 23. Розробкою та нанесенням зображення займалась творча група “Кайлас-В”, яка з 2002 року створила понад 70 муралів в Україні та за її межами. Серед них – Свята Джавеліна, Грушевський та Крути у Києві. 

3. Отримання необхідних дозволів
  • для використання зображення: від героїні Анастасії Тихої та фотографа Крістофера Очіконе;
  • для нанесення зображення — дозвіл від мешканців будинку, комунального підприємства, Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.
4. Креативна розсилка

Щоб проанонсувати відкриття муралу та запросити інфлюенсерів, було зроблено креативну розсилку:

  • шопер з тематичним написом «Чотирилапий друг з притулку — той, хто любитиме тебе більше за всіх, коли ти подаруєш йому сім’ю»;
  • листівку-запрошення;
  • 2 пачки корму бренду Savory — для хвостатого друга інфлюенсера та для чотирилапого з притулку, якому інфлюенсер міг таким чином допомогти.
5. Пресзахід для медіа та інфлюенсерів, який складався з двох частин:
  • сніданок про адопцію;

Разом із героїнею муралу Настею Тихою та представниками сімейної групи компаній Suziria Group, UAnimals і притулків, поспілкувалися про важливість адопції і те, який внесок кожен може зробити для допомоги хвостикам.

  • відкриття муралу.

Додаткові зони на пресзаході

  • пряма трансляція з притулку Patron Pet Adoption Center;

Гості могли подивитися наживо, які чотирилапі є зараз у притулку, як вони виглядають, що роблять, як за ними доглядають.

  • куточок адопції;

Мольберти з історіями тварин з різних притулків, які шукають сім’ю, та контактами опікунів.

  • зона з кормом партнера заходу — бренду Savory;

Ті, хто долучились до заходу, мали змогу взяти корм для домашнього улюбленця або для чотирилапого, який потребує допомоги.

Результати проєкту

100+ виходів у ЗМІ
Охоплення: 6М+

40+ постів інфлюенсерів
1,5М+ охоплення 

Розкажіть друзям про новину

Нове відео