Аби привернути увагу до проблематики безпритульних тварин і важливості «усиновлення» домашніх улюбленців, команда Be—it Agency разом із групою компаній Suziria Group відкрила в центрі Києва мурал «Сім’я для чотирилапого».
Проблема, на яку потрібно вплинути:
Кількість безпритульних тварин в Україні постійно зростає. Однак, притулки все ще наповнюються значно швидше, аніж розвантажуються, бо рівень адопції все ще не високий.
Рішення:
Створення муралу на тему адопції в центрі Києва.
Етапи реалізації проєкту
1. Розробка ідеї зображення муралу
Для створення ескізу муралу головною героїнею було обрано зооволонтерку Анастасію Тиху, яка разом із чоловіком пішки вивела близько 30 тварин, у тому числі собак із інвалідністю, з охопленого війною Ірпеня. Фото з Настею, яке зафіксував відомий фотограф Крістофер Очіконе, облетіло не тільки Україну, але й увесь світ та стало символом відваги українців, які навіть у найважчі часи, ризикуючи своїм життям, не забувають про домашніх улюбленців. Саме через історію волонтерки вирішили закликати людей допомагати та забирати хвостатих в сім’ї.
2. Залучення творчої групи “Кайлас-В” для створення муралу
Мурал “Сім`я для чотирилапого” знаходиться за адресою вул. Золотоустівська, 23. Розробкою та нанесенням зображення займалась творча група “Кайлас-В”, яка з 2002 року створила понад 70 муралів в Україні та за її межами. Серед них – Свята Джавеліна, Грушевський та Крути у Києві.
3. Отримання необхідних дозволів
- для використання зображення: від героїні Анастасії Тихої та фотографа Крістофера Очіконе;
- для нанесення зображення — дозвіл від мешканців будинку, комунального підприємства, Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.
4. Креативна розсилка
Щоб проанонсувати відкриття муралу та запросити інфлюенсерів, було зроблено креативну розсилку:
- шопер з тематичним написом «Чотирилапий друг з притулку — той, хто любитиме тебе більше за всіх, коли ти подаруєш йому сім’ю»;
- листівку-запрошення;
- 2 пачки корму бренду Savory — для хвостатого друга інфлюенсера та для чотирилапого з притулку, якому інфлюенсер міг таким чином допомогти.
5. Пресзахід для медіа та інфлюенсерів, який складався з двох частин:
- сніданок про адопцію;
Разом із героїнею муралу Настею Тихою та представниками сімейної групи компаній Suziria Group, UAnimals і притулків, поспілкувалися про важливість адопції і те, який внесок кожен може зробити для допомоги хвостикам.
- відкриття муралу.
Додаткові зони на пресзаході
- пряма трансляція з притулку Patron Pet Adoption Center;
Гості могли подивитися наживо, які чотирилапі є зараз у притулку, як вони виглядають, що роблять, як за ними доглядають.
- куточок адопції;
Мольберти з історіями тварин з різних притулків, які шукають сім’ю, та контактами опікунів.
- зона з кормом партнера заходу — бренду Savory;
Ті, хто долучились до заходу, мали змогу взяти корм для домашнього улюбленця або для чотирилапого, який потребує допомоги.
Результати проєкту
100+ виходів у ЗМІ
Охоплення: 6М+
40+ постів інфлюенсерів
1,5М+ охоплення