Лондонська креативна продакшн-студія The Berry співпрацювала з модним брендом співака Джастіна Бібера Drew House для запуску нового джерсі Adidas NHL All-Star, а також для реклами хокейного турніру All-Star, який відбувся на початку лютого в Торонто.
Кампанія включала в себе серію яскравих вірусних відеороликів з використанням віртуальної графіки, а також велику активність в Instagram як Drew House, так і Бібера.
На телекомунікаційній вежі Сі-Ен Тауер в Торонто було вивішене величезне джерсі NHL All-Star.
А гігантська повітряна куля Drew House прорвалася крізь білборд біля входу до спортивного комплексу Скошіябенк-Арена і злетіла в небо.
Фотореалістичного ефекту та надчіткої текстури джерсі було досягнуто завдяки тому, що The Berry сфотографували кожну деталь логотипів, значків, ниток та тканини.
Потім студія створила і нанесла всю текстуру поверхні на 3D-модель у програмі для комп’ютерної графіки. Імітація тканини та анімація розриву білборда були створені в Houdini, щоб досягти переконливих деталей гігантської повітряної кулі та джерсі, а також білборда, крізь який воно «прорвалось».