Сі-Ен Тауер одягнули в джерсі від колаби Джастіна Бібера та Adidas
19 Лют 2024, 17:03

Сі-Ен Тауер одягнули в джерсі від колаби Джастіна Бібера та Adidas

Лондонська креативна продакшн-студія The Berry співпрацювала з модним брендом співака Джастіна Бібера Drew House для запуску нового джерсі Adidas NHL All-Star, а також для реклами хокейного турніру All-Star, який відбувся на початку лютого в Торонто.

Кампанія включала в себе серію яскравих вірусних відеороликів з використанням віртуальної графіки, а також велику активність в Instagram як Drew House, так і Бібера.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений drew house (@drewhouse)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

На телекомунікаційній вежі Сі-Ен Тауер в Торонто було вивішене величезне джерсі NHL All-Star.

А гігантська повітряна куля Drew House прорвалася крізь білборд біля входу до спортивного комплексу Скошіябенк-Арена і злетіла в небо.

Фотореалістичного ефекту та надчіткої текстури джерсі було досягнуто завдяки тому, що The Berry сфотографували кожну деталь логотипів, значків, ниток та тканини.

Потім студія створила і нанесла всю текстуру поверхні на 3D-модель у програмі для комп’ютерної графіки. Імітація тканини та анімація розриву білборда були створені в Houdini, щоб досягти переконливих деталей гігантської повітряної кулі та джерсі, а також білборда, крізь який воно «прорвалось».

Розкажіть друзям про новину