Щоб кинути виклик упередженням, створили інклюзивну капчу
23 Лют 2024, 17:26

Щоб кинути виклик упередженням, створили інклюзивну капчу

Компанія METRO Україна запустила капчу (captcha), яку можуть пройти тільки люди без упереджень. На противагу традиційному тесту, який використовують, щоб відрізнити людину від бота, нова капча привертає увагу до проблеми нерівного ставлення до людей з інвалідністю. 

Капча — це спеціальний тест для розрізнення комп’ютерів і людей. Найпопулярніший її різновид — це відбір зображень на задану тему. Користувачеві пропонують знайти ілюстрації, які містять певний об’єкт, наприклад, виділити всі зображення з автомобілями. Капча від METRO Україна під назвою “Люди з можливостями” дозволяє перевірити себе на наявність упереджень та стереотипів. Її сконструювали так, щоб показати, що всі люди мають рівні можливості. Попри будь-які зовнішні відмінності, кожен може реалізувати свій потенціал. Пройти капчу можна на сайті та в застосунку METRO Ukraine.

Ініціатива стала першим етапом у співпраці METRO Україна із центром протезування та реабілітації Superhumans Center. У 2023 році METRO Україна та Superhumans підписали договір про надання благодійної допомоги. Компанія вже передала 12,5 мільйонів гривень на протезування українців, які втратили кінцівки внаслідок війни, і ще 12,5 мільйонів планують перерахувати протягом 2024 року.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Співпраця із Superhumans є частиною глобальної цілі METRO Україна — створити новий світогляд, вільний від стереотипів та упереджень. Компанія прагне змінити ставлення суспільства до людей з інвалідністю як до рівних, з такими ж можливостями, як і в інших. Тому, після проходження капчі, кожен може перейти на спеціальний ресурс, щоб дізнатись більше про ідеї рівності та безбар’єрності в Україні. Для кампанії створили відеоролик, у якому розповіли про можливості, які допомагає повернути цей проєкт.

Понад 200 000 українців отримали серйозні травми від початку повномасштабного вторгнення, а близько 20 000 з них потребують протезування. Більшість людей сприймає протез руки чи ноги як обмеження, хоча насправді – це інструмент, який повертає людині можливості для повноцінного життя. Саме тому, METRO Україна прагне повернути ці можливості українцям, що втратили кінцівки внаслідок війни, та подолати стигми й стереотипи, пов’язані з темою інклюзії. Ми віримо, що кожна людина – унікальна й цінна, а у світі рівних можливостей немає обмежень,” — коментує Олена Вдовиченко, генеральна директорка METRO Україна.“Ми будемо країною з доволі високою кількістю людей з інвалідністю. Це – назавжди частина нашої історії, але від нас залежить, чи це буде країна жертв війни, чи це буде країна супер людей. Разом з нашими партнерами ми будуємо країну супер людей. Наша велика мета – не просто дати людині протез, а допомогти їй повернутися до повноцінного життя. Для цього не достатньо протезувати, потрібно змінювати наші міста і змінюватися нам самим. Наші цілі з побудови інклюзивного та безбар’єрного суспільства співпали з цілями METRO Україна, тому ми безмежно раді такому партнерству,” — коментує Ольга Руднєва, генеральна директорка Superhumans Center.

Розкажіть друзям про новину