Подкаст «Шо за бренд» – це місяці роботи бренд-маркетингової агенції Grape, спресовані у годинну розмову. У ній команда агенції разом зі своїми партнерами ділиться досвідом співпраці та власними кейсами. А ще вони допомагають, як креативникам, так і підприємцям знаходити відповіді на актуальні питання маркетингу.
У другому випуску поговорили про запуск Money Bus – інноваційного фінансового сервісу доставки валюти. Зокрема про те, як виводити на ринок продукт, який не має аналогів, під час повномасштабного вторгнення. А ще про те, яку купюру українці обмінюють найчастіше та як написати супергеройський джингл, який засяде у всіх в голові.
Юрій Гладкий, СEO GRAPE, розповів про те, як розкласти бізнес на молекули і трансформувати невиразний запит клієнта «хочу розуміти, як ми виглядаємо для споживача» у потужну стратегію та план масштабування.
Свій бік роботи над проєктом описав й Андрій Салєй, керівник проєкту Money Bus. Як боротися за довіру клієнтів, коли ти новий гравець на ринку. Чому криза – найкращий час для інновацій, а принцип «працює – не чіпай» може бути хибним. А також, чому було прийняте рішення запакувати сервіс саме в креативне рішення.
Олена Тищук і Михайло Новіков, креативні копірайтери бренд-маркетингової агенції Grape, відповіли на питання щодо процесу втілення рекламної кампанії для Money Bus – від продажу ідеї до аналізу результатів, від пошуку фірмового стилю до створення пісні, яка засідає у всіх в головах.
Вони також поділилися корисними порадами для підприємців щодо вибору агенції для співпраці та обговорили, чи дійсно кожній компанії потрібен креативний підхід для просування.
Отже, у другому епізоді пропонують зануритися у процес створення абсолютного нового сервісу, який не має аналогів в Україні. Слухачів проведуть за лаштунки стратегічних сесій, на який приймалися найважливіші рішення, і доведуть, що фінанси – це не лише про цифри, але й про безмежний простір для креативних рішень.
Нові епізоди подкасту про маркетинг та креатив «Шо за бренд» виходять що два тижні тут.