«Шо за бренд»: як запускати і просувати першу в країні доставку валюти
13 Вер 2023, 15:07

«Шо за бренд»: як запускати і просувати першу в країні доставку валюти

Подкаст «Шо за бренд» – це місяці роботи бренд-маркетингової агенції Grape, спресовані у годинну розмову. У ній команда агенції разом зі своїми партнерами ділиться досвідом співпраці та власними кейсами. А ще вони допомагають, як креативникам, так і підприємцям знаходити відповіді на актуальні питання маркетингу.

У другому випуску поговорили про запуск Money Bus – інноваційного фінансового сервісу доставки валюти. Зокрема про те, як виводити на ринок продукт, який не має аналогів, під час повномасштабного вторгнення. А ще про те, яку купюру українці обмінюють найчастіше та як написати супергеройський джингл, який засяде у всіх в голові.

Юрій Гладкий, СEO GRAPE, розповів про те, як розкласти бізнес на молекули і трансформувати невиразний запит клієнта «хочу розуміти, як ми виглядаємо для споживача» у потужну стратегію та план масштабування. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Коли перед вашим бізнесом стоїть якийсь виклик, не зациклюйтеся на дослідженні тільки конкурентного ринку, завжди дивіться в різні ніші.
Юрій Гладкий

Свій бік роботи над проєктом описав й Андрій Салєй, керівник проєкту Money Bus. Як боротися за довіру клієнтів, коли ти новий гравець на ринку. Чому криза – найкращий час для інновацій, а принцип «працює – не чіпай» може бути хибним. А також, чому було прийняте рішення запакувати сервіс саме в креативне рішення.

Якщо ми даємо людям щось нове, то повинні розказати про це теж по-новому.
Андрій Салєй

Олена Тищук і Михайло Новіков, креативні копірайтери бренд-маркетингової агенції Grape, відповіли на питання щодо процесу втілення рекламної кампанії для Money Bus – від продажу ідеї до аналізу результатів, від пошуку фірмового стилю до створення пісні, яка засідає у всіх в головах. 

Цифри та показники можна здобути незалежно від креативу, з додаткових стимуляцій. А коли ти в реальному часі бачиш реакцію людей, що воно западає в голову і ти саме таким це задумував, тоді розумієш, що зробив все правильно.
Олена Тищук

Вони також поділилися корисними порадами для підприємців щодо вибору агенції для співпраці та обговорили, чи дійсно кожній компанії потрібен креативний підхід для просування. 

Отже, у другому епізоді пропонують зануритися у процес створення абсолютного нового сервісу, який не має аналогів в Україні. Слухачів проведуть за лаштунки стратегічних сесій, на який приймалися найважливіші рішення, і доведуть, що фінанси – це не лише про цифри, але й про безмежний простір для креативних рішень.

Нові епізоди подкасту про маркетинг та креатив «Шо за бренд» виходять що два тижні тут.

Розкажіть друзям про новину