21 Тра 2024, 11:23

ШІ заспівав пісні у новій кампанії української мережі побутової техніки та електроніки

COMFY, продавець побутової техніки та електроніки в Україні, разом з креативною агенцією Banda Agency, запустили нову комунікаційну музичну кампанію. За допомогою ШІ ритейлер створив власний плейлист про своє лідерство на ринку та вигідні ціни на техніку, гаджети та інші товари.

Аби наспівати ключові повідомлення про лідерство COMFY на ринку та в окремих товарних категоріях команда ритейлера «записала» добірку музичних треків. Для цього використали можливості штучного інтелекту, а за основу взяли популярні пісні з різних музичних напрямів (рок, хіп-хоп, попмузика), аби композиції припали до душі різним аудиторіям. Ролики та банери оформили як музичний плеєр, щоб користувачі могли ділитися ними, як піснями зі Spotify або Apple Music. 

Перший трек плейлиста від COMFY розказує про лідерство ритейлера у категорії «Ноутбуки». Меломани швидко розпізнали, який гурт надихнув ШІ на створення цієї композиції.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Також треки вдало поєднали з іншою кампанією ритейлера — «КРАЩ», який товар топ за свої гроші.

«Інформаційне поле зараз дуже динамічне і важливо вийти з комунікацією вчасно. Контекст і бізнес-задачі можуть змінитись від старту роботи. І гнучкість — один з інструментів, який ми використовуємо у нашій маркетинговій стратегії. Ідея Banda Agency з плейлистами одразу нам сподобалась, адже можна зробити серійність, відомі мотиви працюватимуть на загальне знання, а ми витримаємо наш tone of voice й будемо виділятися у рекламному полі. Але постало питання: як швидко і багато ми можемо виготовити треків? На допомогу прийшов штучний інтелект. Це допомогло нам швидко зробити багато різного контену і не втратити час», — розповідає Ірина Тонкіх, керівниця департаменту маркетингових комунікацій в COMFY.

Ритейлер буде поповнювати плейлист і пропонує клієнтам слухати та відгадувати впізнавані мотиви. Повні версії пісень незабаром лунатимуть у мережі магазинів COMFY.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео