08 Тра 2024, 14:44

ШІ створив сюрреалістичні світи, у які переносять цукерки Mars

Mars повністю використав генеративний ШІ в рекламній кампанії для бренду м’яких ірисних цукерок Starburst, у якій нескінченні візуальні результати роботи штучного інтелекту віддзеркалюють «радість безмежних можливостей», які пропонує сам продукт.

Серія роликів сфокусувалася парі, яка пробує різні комбінації продукту (бренд стверджує, що існує понад 479 мільйонів способів насолодитися однією пачкою з 12 цукерками Starburst) і переносяться у сюрреалістичні світи, створені ШІ. Слоган — «Кожного разу по-новому».

Ці чотири ролики транслюватимуться на телебаченні, а ще близько 300 роликів з’являться в інтернеті — у медійній рекламі, Meta та Snapchat.

Крім того, є розширення для Snapchat і Spotify. Користувачі Snapchat можуть погратися з AR-об’єктивом, який щоразу змінюватиметься, натхненний комбінаціями смаків Starburst. Користувачі Spotify можуть взяти участь у власній музичній пригоді, яка розпочнеться 13 травня, і буде відтворювати нову музику на основі їхніх смакових уподобань.

Ро Ченг, віце-президент з маркетингу Mars, сказав, що кампанія «святкує радість вибору та індивідуальність у світі, наповненому одноманітністю» за допомогою «динамічного та постійно мінливого контенту, що гарантує, що кожен досвід буде справді унікальним».

Колін Селіков, креативний директор DDB Chicago, додав, що робота створює «новизну та постійні відкриття, які шукає покоління Z. Вона створює ту ідеальну золоту середину, де досвід від кампанії ідеально відповідає досвіду від продукту».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео