Шарліз Терон дебютує як обличчя високого ювелірного мистецтва Dior — вперше в історії французький дім моди представив кампанію з амбасадором для своїх найексклюзивніших прикрас. Колекції, створені Віктуар де Кастелан, яка вже 25 років є художньою директоркою Dior Joaillerie, поєднують бездоганну майстерність із виразною жіночністю.
У кадрі акторка з’являється в кольє та персні Dior Milly Dentelle Couture Fleurie, які вперше були представлені в січні. Ці витончені ювелірні творіння нагадують мереживо з рожевого золота, прикрашене флористичними мотивами з діамантів форми «маркіз» та «груша». Центральний акцент — 8-каратний жовтий діамант cushion cut, що оточений дрібнішими жовтими каменями, наче розсипаними по ювелірній вуалі.

На іншому знімку Терон носить комплект Forêt Glacée Bleu з колекції Diorama 2024 року. Ця зимова фантазія на тему toile de Jouy втілена у платині, рожевому золоті та синіх сапфірах. У центрі композиції — 11-каратний сапфір з Мадагаскару, підсилений акцентами з синього та чорного лаку.

Глобальна кампанія Dior з Шарліз Терон стартує у травні — її буде представлено на офіційному сайті бренда, в соціальних мережах та у друкованих і цифрових медіа по всьому світу.