Шарліз Терон стала обличчям кампанії ювелірних виробів Dior
29 Кві 2025, 17:02

Шарліз Терон стала обличчям кампанії ювелірних виробів Dior

Шарліз Терон дебютує як обличчя високого ювелірного мистецтва Dior — вперше в історії французький дім моди представив кампанію з амбасадором для своїх найексклюзивніших прикрас. Колекції, створені Віктуар де Кастелан, яка вже 25 років є художньою директоркою Dior Joaillerie, поєднують бездоганну майстерність із виразною жіночністю.

У кадрі акторка з’являється в кольє та персні Dior Milly Dentelle Couture Fleurie, які вперше були представлені в січні. Ці витончені ювелірні творіння нагадують мереживо з рожевого золота, прикрашене флористичними мотивами з діамантів форми «маркіз» та «груша». Центральний акцент — 8-каратний жовтий діамант cushion cut, що оточений дрібнішими жовтими каменями, наче розсипаними по ювелірній вуалі.

На іншому знімку Терон носить комплект Forêt Glacée Bleu з колекції Diorama 2024 року. Ця зимова фантазія на тему toile de Jouy втілена у платині, рожевому золоті та синіх сапфірах. У центрі композиції — 11-каратний сапфір з Мадагаскару, підсилений акцентами з синього та чорного лаку.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Глобальна кампанія Dior з Шарліз Терон стартує у травні — її буде представлено на офіційному сайті бренда, в соціальних мережах та у друкованих і цифрових медіа по всьому світу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео