Shakira заспівала із сендвічем у кампанії бренду чипсів
11 Сер 2023, 13:25

Shakira заспівала із сендвічем у кампанії бренду чипсів

Співачка Shakira випустила новий дует з Mr. Cheese, сендвічем з винятковими співочими якостями, у новій рекламі мексиканського бренду картопляних чипсів Sabritas.

«Сендвіч з картопляними чипсами Sabritas — ідеальний дует», — такий меседж передають колумбійська мега-зірка та співаючий сендвіч Mr. Cheese. У ролику вони виконали кавер-версію хіта «Ven, devórame otra vez» Лало Родрігеса.

У рамках кампанії Sabritas поділився думкою, що немає кращого доповнення до сендвічів, ніж улюблені картопляні чипси мексиканців.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У ролику Shakira оспівує світлий бік життя, запрошуючи глядачів насолоджуватися простими життєвими радощами, а кумедний співаючий сендвіч Mr. Cheese приєднується до артистки в дуеті, підкреслюючи важливість урізноманітнення смаків та життєвих моментів за допомогою улюблених картопляних чипсів мексиканців.

«Shakira подарувала нам чудові моменти завдяки своїй музиці та неперевершеному голосу. «Come, devour me once more» — одна з її улюблених пісень, тож окрім насолоди співати і танцювати під неї, ми подумали, що це буде ідеальний спосіб показати дух Sabritas у розважальній та музичній формі. Ми дуже раді працювати з нею, тому що ця музична колаборація дозволила нам показати, що навіть у найменш очікувані моменти ми можемо знайти насолоду», — сказала Клара Контрерас, директор з маркетингу Sabritas.

Фільм, який транслюватиметься в Мексиці та шести країнах Латинської Америки, був знятий режисером Ваттою Фернандес, лауреатом багатьох нагород, а операторську роботу виконав Рафа Лак, автор і режисер кількох відеокліпів колумбійської виконавиці.

«Вплив і значущість — ось два ключових слова, якими ми керувалися під час роботи з командою Sabritas і Shakira. Це стало основою для ідеї, яка з’явилася згодом, вивести наші співочі сендвічі на новий рівень. Нагадаємо, що цього разу ми подвоїли зусилля і змусили його заспівати в дуеті з артисткою номер один у світі», — заявили Родріго Грау та Аріель Сєркін, операційні директори та партнери агенції Isla.

Розкажіть друзям про новину