«Сенсотворці»: про що розповідає креативна ідея 18-го Українського маркетинг-форуму
28 Бер 2025, 10:38

«Сенсотворці»: про що розповідає креативна ідея 18-го Українського маркетинг-форуму

Український маркетинг-форум у власних рекламних кампаніях завжди говорить про важливі для професійної маркетингової спільноти теми. 2025 рік не виняток.

Креативну концепцію «Сенсотворці» для цьогорічного Українського маркетинг-форуму розробила креативна агенція Arriba!, до продакшну долучилась агенція Postmen, а постпродакшн зробив Starlight Media. В основі рекламної ідеї — спікери та їхні сенси, а підкреслює цю ідею фірмовий стиль, натхнений татуюваннями.

Макс Бурцев, креативний директор та засновник Arriba!, розповідає про задум: «Нові сенси та нова ідентичність — ключові поняття, які сьогодні визначають роль маркетингу. Ми живемо у час, коли сенси змінюються, переосмислюються, викарбовуються наново. Війна стерла старі, звичні правила. Як країна ми більше не озираємося навколо, а як суспільство — прокладаємо нові шляхи та формуємо власну культуру. Бізнес відіграє у цьому процесі значну роль, а маркетологи вже не просто забезпечують розвиток компаній, вони стають творцями нових сенсів, людьми, які впливають на формування нової ідентичності суспільства.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Саме тому ми обрали татуювання як візуальну основу 18-го Українського маркетинг-форуму. Адже кожне тату — це закарбовані сенси, які люди вкладають у власні історії. Воно стає частиною унікальної, неповторної особистості. Так само й кожен бренд, кожна кампанія, кожен продукт сьогодні так чи інакше впливає на створення нової ідентичності. До того ж форум досягнув свого повноліття. А повноліття — це завжди пошук власного голосу, нові виклики та трохи здорового бунту».

Цьогорічний форум пропонує великий культурний блок у перший день події. Спікери обговорюватимуть теми культурної дипломатії, української ідентичності, просування армії, створення культури, дружньої до ветеранів, та пошуку нових ідей. Бізнес-виступи у другий день події також матимуть культурну складову, що стає трендом.

Програма передбачає культурні перформанси від творчого об’єднання МУР та від музичного проєкту Phil it, а також інші активності, які дадуть учасникам змогу зануритися в атмосферу творчості.

Серед спікерів цього року культурні та громадські діячі, представники креативних індустрій та маркетологи, які впроваджують культурні проєкти у життя. 

Свіжими бізнес-кейсами та маркетинговими стратегіями поділяться:

  • Ігор Смілянський, генеральний директор Укрпошти;
  • Олександр Шевченко, керівник з комунікацій пасажирського напряму Укрзалізниці;
  • Дмитро та Аліна Сердюк, дизайнери, співзасновники бренду byMe;
  • Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній NOVA;
  • Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ;
  • Вікторія Ковальова, Vice President of Product and Brand Marketing в Uklon;
  • Анастасія Ненашева, голова департаменту маркетингу Visa в 17 країнах;
  • Євгенія Роїк, маркетинг-менеджерка Bunge;
  • Оксана Тарас, керівниця бренду Delickcious компанії Kormotech;
  • Олег Мірошниченко, керівник напряму власних брендів Suziria;
  • Катерина Співакова, директорка з комунікацій та взаємодії з урядом Kernel;
  • Сергій Костя, регіональний маркетинг-директор Bolt у країнах Східної Європи та Азії;
  • Аві Щупак, керівниця маркетингових комунікацій групи компаній DVL (Datagroup, Volia, lifecell), та інші.

Загалом на події будуть виступати більш ніж 70 спікерів. Програма постійно оновлюється, деталі та реєстрація на сайті події.

Розкажіть друзям про новину