Samsung використав обличчя культового мему для реклами фоторедактора
18 Кві 2025, 11:01

Samsung використав обличчя культового мему для реклами фоторедактора

Samsung повернув Люсію Горман, обличчя культового мему «Bored nightclub», для кампанії, яка поєднала гумор та технології.

Samsung запросив Люсію не тільки відтворити її легендарний мем, але й перевтілитися у персонажів інших популярних інтернет-мемів — «Confused Math Lady» та «Put the Bins Out».

Ця кампанія створена для просування нової функції Galaxy A56 5G — Best Face, яка за допомогою штучного інтелекту виправляє типові помилки на групових фото: моргання, невдалі вирази обличчя, або коли хтось перекриває іншого.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У компанії навіть провели дослідження, яке показало, що ми витрачаємо майже 8 годин на рік, редагуючи фотографії. Новинка Galaxy допомагає вирішити цю проблему швидко і просто.

Розкажіть друзям про новину