Робота по дому. Якщо хтось ненавидить її, майбутнє обіцяє великі перспективи. Предмети домашнього вжитку скоро відійдуть в історію з появою техніки з ШІ. Оскільки компанія Samsung є лідером у виробництві приладів з ШІ, вона також вітає цю еволюцію.
Маркетингова компанія Cheil Worldwide допомагає Samsung розділити це свято, організувавши виставку «A Farewell to Housework», яка віддає данину пам’яті предметам домашнього вжитку, таким як гумові рукавички, кухонна лопатка, мірні стаканчики для миючих засобів, ганчірки та валики для чистки одягу, які наступне покоління вважатиме застарілими. Кампанія має на меті підкреслити справжню цінність приладів з ШІ, які зроблять побутові предмети застарілими.
Виставка є продовженням кампанії Have a Good AI Life, яка стартувала у квітні, коли Samsung випустила лімітовану лінію товарів для дому.
Виставка предметів домашнього вжитку проходитиме у вісімнадцяти магазинах Samsung по всій Південній Кореї до 31 липня. Вона підтримується онлайн-галереєю та друкованою рекламою.
Кожен предмет домашнього вжитку представлений як витвір мистецтва, а поруч з ним — опис з назвою предмета, середньорічною кількістю годин або кількістю використань, а також причину його зникнення — пристрій з ШІ Samsung, який міг би виконати це завдання без особливих зусиль, — і QR-код, який веде до онлайн-галереї.
Наприклад, мірний стаканчик для прального порошку, який працював 156 разів на рік, йде на пенсію, оскільки Bespoke AI Laundry Combo автоматично регулює кількість прального порошку, визначаючи вагу, рівень забруднення та інше. У той же час, ворсовий валик, який працював 104 рази на рік, виходить на пенсію, оскільки Bespoke AirDresser ефективно видаляє пил і запахи з одягу за допомогою системи ШІ.