Samsung створив медаль відкритості до Олімпійських ігор
29 Лип 2024, 13:20

Samsung створив медаль відкритості до Олімпійських ігор

З метою покращення взаємодії з аудиторією покоління Z під час Олімпійських ігор 2024 року в Парижі Samsung запустив «Spirit of Openness» — кампанію, спрямовану на подолання викликів та обмін досвідом минулих невдач.

Медаль «Spirit of Openness», що покликана започаткувати новий соціальний рух, заснована на розумінні того, що покоління Z більше цікавлять історії спортсменів, аніж види спорту, у яких вони змагаються.

Кампанія, розроблена лондонським агентством BBH, дозволить представникам покоління Z дізнатися більше про історії спортсменів Team Samsung Galaxy, серед яких Скай Браун (скейтбординг, Великобританія), Уго Дідьє (параплавання, Франція), Сон Хинмін (футбол, Південна Корея) та Єрі Кім (брейкінг, Південна Корея).

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Прозорі медалі будуть вручатися під час Олімпійських та Паралімпійських ігор спортсменам, тренерам, батькам, шкільним вчителям, вболівальникам і тим, хто втілює цей дух відкритості.

«Ми всі зазнаємо невдач. Ми всі робимо помилки. Ми всі ламаємося. Перемога — це лише маленька частина шляху, — сказав креативний директор BBH London Ніл Кларк. — «Spirit of Openness», тут, щоб допомогти нормалізувати невдачі, подолати виклики і, сподіваємось, надихнути більше молодих людей бути відкритими до спорту і не здаватися».

Кампанія, що триватиме протягом Олімпійських ігор, також включатиме контент у соціальних мережах від спонсорованих корейським брендом спортсменів, інфлюенсерів та вболівальників Team Galaxy.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео