З метою покращення взаємодії з аудиторією покоління Z під час Олімпійських ігор 2024 року в Парижі Samsung запустив «Spirit of Openness» — кампанію, спрямовану на подолання викликів та обмін досвідом минулих невдач.
Медаль «Spirit of Openness», що покликана започаткувати новий соціальний рух, заснована на розумінні того, що покоління Z більше цікавлять історії спортсменів, аніж види спорту, у яких вони змагаються.
Кампанія, розроблена лондонським агентством BBH, дозволить представникам покоління Z дізнатися більше про історії спортсменів Team Samsung Galaxy, серед яких Скай Браун (скейтбординг, Великобританія), Уго Дідьє (параплавання, Франція), Сон Хинмін (футбол, Південна Корея) та Єрі Кім (брейкінг, Південна Корея).
Прозорі медалі будуть вручатися під час Олімпійських та Паралімпійських ігор спортсменам, тренерам, батькам, шкільним вчителям, вболівальникам і тим, хто втілює цей дух відкритості.
«Ми всі зазнаємо невдач. Ми всі робимо помилки. Ми всі ламаємося. Перемога — це лише маленька частина шляху, — сказав креативний директор BBH London Ніл Кларк. — «Spirit of Openness», тут, щоб допомогти нормалізувати невдачі, подолати виклики і, сподіваємось, надихнути більше молодих людей бути відкритими до спорту і не здаватися».
Кампанія, що триватиме протягом Олімпійських ігор, також включатиме контент у соціальних мережах від спонсорованих корейським брендом спортсменів, інфлюенсерів та вболівальників Team Galaxy.