Сальвадор Далі повернув собі голос, щоб поспілкуватися з відвідувачами музею
18 Кві 2024, 13:27

Сальвадор Далі повернув собі голос, щоб поспілкуватися з відвідувачами музею

Сюрреалістична розмова чекає на відвідувачів Музею Далі напередодні 120-річчя від дня народження Сальвадора Далі 11 травня. Музей у Сент-Пітерсберзі, штат Флорида, запросив відвідувачів «Запитати Далі» і поспілкуватися з реалістичним відтворенням іспанського художника за допомогою ШІ по телефону у вигляді лобстера.

Дебютувавши після успішного попереднього показу на відомій конференції South by Southwest, ініціатива «Ask Dalí» поєднала ексцентричний геній художника з найновішими технологіями машинного навчання. Розроблений рекламним агентством Goodby Silverstein & Partners (GS&P), проект використовує моделі GPT-4 від OpenAI та ElevenLabs’s Eleven Multilingual V2. Ці інструменти навчаються на багатому наборі даних творів Далі та архівних аудіозаписів, створюючи відповіді, які перегукуються з його характерним голосом, яскравою особистістю та примхливим гумором.

Гості взаємодіють зі штучним інтелектом, розмовляючи по телефону, який змодельований за зразком культової скульптури Далі «Телефон-омар». Вони можуть поставити будь-яке запитання — чи то про сюрреалістичні образи митця, чи то про його думки про сучасність.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У тизер-відео «Далі» тепло вітає шанувальників і закликає набратися мудрості: «Привіт, я Сальвадор Далі, і ви можете запитати мене про що завгодно. Просто візьміть мій телефон-лобстер». В одному з інтерактивів, коли його запитали про природу його годинника, що тане, його диджитал образ відповів: «Не думайте, що годинник просто тане, уявіть його як велику мрію».

Це не перший досвід музею у створенні експонатів за допомогою штучного інтелекту. Після успіху виставки Dalí Lives у 2019 році, яка оживила образ художника на екранах по всьому музею, та Dream Tapestry у 2023 році, де ШІ допомагав відвідувачам створювати диджитал картини з описів їхніх снів, «Ask Dalí» є останньою в серії інноваційних перетинів мистецтва та технологій, натхненних захопленням самого Далі новими медіа.

Джефф Гудбі, співзасновник GS&P, розмірковує про зв’язок проекту зі спадщиною Далі: «Далі був зачарований новітніми інструментами та технологіями своєї епохи і постійно досліджував різні художні медіа.

Ask Dalí пропонує чудовий новий спосіб взаємодії з технологією машинного навчання. Поетичні твори Далі, написані в його власному образотворчому стилі, є основою навчання, яке дає динамічні та непередбачувані відповіді на запитання відвідувачів».

Розкажіть друзям про новину