Сальвадор Далі повернув собі голос, щоб поспілкуватися з відвідувачами музею
18 Кві 2024, 13:27

Сальвадор Далі повернув собі голос, щоб поспілкуватися з відвідувачами музею

Сюрреалістична розмова чекає на відвідувачів Музею Далі напередодні 120-річчя від дня народження Сальвадора Далі 11 травня. Музей у Сент-Пітерсберзі, штат Флорида, запросив відвідувачів «Запитати Далі» і поспілкуватися з реалістичним відтворенням іспанського художника за допомогою ШІ по телефону у вигляді лобстера.

Дебютувавши після успішного попереднього показу на відомій конференції South by Southwest, ініціатива «Ask Dalí» поєднала ексцентричний геній художника з найновішими технологіями машинного навчання. Розроблений рекламним агентством Goodby Silverstein & Partners (GS&P), проект використовує моделі GPT-4 від OpenAI та ElevenLabs’s Eleven Multilingual V2. Ці інструменти навчаються на багатому наборі даних творів Далі та архівних аудіозаписів, створюючи відповіді, які перегукуються з його характерним голосом, яскравою особистістю та примхливим гумором.

Гості взаємодіють зі штучним інтелектом, розмовляючи по телефону, який змодельований за зразком культової скульптури Далі «Телефон-омар». Вони можуть поставити будь-яке запитання — чи то про сюрреалістичні образи митця, чи то про його думки про сучасність.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У тизер-відео «Далі» тепло вітає шанувальників і закликає набратися мудрості: «Привіт, я Сальвадор Далі, і ви можете запитати мене про що завгодно. Просто візьміть мій телефон-лобстер». В одному з інтерактивів, коли його запитали про природу його годинника, що тане, його диджитал образ відповів: «Не думайте, що годинник просто тане, уявіть його як велику мрію».

Це не перший досвід музею у створенні експонатів за допомогою штучного інтелекту. Після успіху виставки Dalí Lives у 2019 році, яка оживила образ художника на екранах по всьому музею, та Dream Tapestry у 2023 році, де ШІ допомагав відвідувачам створювати диджитал картини з описів їхніх снів, «Ask Dalí» є останньою в серії інноваційних перетинів мистецтва та технологій, натхненних захопленням самого Далі новими медіа.

Джефф Гудбі, співзасновник GS&P, розмірковує про зв’язок проекту зі спадщиною Далі: «Далі був зачарований новітніми інструментами та технологіями своєї епохи і постійно досліджував різні художні медіа.

Ask Dalí пропонує чудовий новий спосіб взаємодії з технологією машинного навчання. Поетичні твори Далі, написані в його власному образотворчому стилі, є основою навчання, яке дає динамічні та непередбачувані відповіді на запитання відвідувачів».

Розкажіть друзям про новину