Saint Laurent, Loewe, Gucci та інші світові бренди спекли власні «місячні пиріжки»
18 Вер 2024, 16:04

Saint Laurent, Loewe, Gucci та інші світові бренди спекли власні «місячні пиріжки»

Знову настав той час року, коли світові та місцеві бренди готуються до Свята середини осені у Східній Азії. Святкова випічка до свята, яке відбувається на 15-й день 8-го місяця за місячним календарем, традиційно споживається в цю особливу дату, коли родина та друзі збираються разом, щоб відсвяткувати сезон збору врожаю.

Сучасні «місячні пиріжки» вийшли за рамки традиційних глазурованих коржів, начинки з пасти з насіння лотоса та серцевини з солоного яєчного жовтка. Крім освіжаючих поєднань смаків, багато брендів вибрали творчий шлях із привабливою упаковкою та додатковими смаколиками, щоб підняти святковий настрій.

Оскільки Свято середини осені — це час, коли сім’ї та друзі збираються разом, такі бренди, як KENZO, Tumi та Loewe, обирають упаковку з іграми. KENZO пропонує переосмислення китайських шашок, Tumi — витончену настільну гру Connect 4, а Loewe — мінімалістичну дерев’яну дзиґу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Louis Vuitton, Cartier, Baccarat і Audemars Piguet зробили вибір на користь святкового декору. У той час як мункейки були виключені з набору Louis Vuitton, бренд пропонує спробувати традиційні ручні вироби з паперу з повним DIY-набором.

Тим часом Baccarat приготував елегантний рухомий артдекор з піску, а Audemars Piguet — виставкову шафу в стилі лялькового будиночка, оснащеною світловим фоном, який імітує сяючий повний місяць.

Cartier представив до свята елегантний портативний ліхтар із вишуканими пейзажами, вирізаними з паперу.

Fendi пропонує набір із чотирьох мінімункейків у простій золотисто-жовтій коробці. Мункейки Saint Laurent розміщені в глянцевій трирівневій скриньці для коштовностей.

Що стосується Gucci, то його мункейки акуратно упаковані в дерев’яні коробки з усіма фазами місяця, вигравіруваними на кришці.

Розкажіть друзям про новину