Оскільки Середземне море залишається важливим шляхом для мігрантів, які шукають безпеки та світлого майбутнього, воно також стало цвинтарем для багатьох, хто втрачає життя під час небезпечної подорожі. З 2014 року в цих водах загинуло понад 28 000 людей.
Відсутність безпечних і законних шляхів підкреслює важливість зобов’язань цивільного флоту не стояти осторонь. Цей меседж є центральним пунктом співпраці організації Emergency, що допомагає постраждалим від війни та бідності, та рекламної агенції Ogilvy під назвою «Man At Sea».
Ролик показав рятувальника, який помітив потопельника. Кинувшись до моря на порятунок, він стикнувся з опором перехожих, які пропонували банальні відмовки: «Хто знає, звідки він прийшов?», «Де він зупиниться?», «Якщо вони знають, що їх врятують, вони попливуть сюди», «Ці люди ніколи нічого не хочуть робити», «Їм краще сидіти вдома». Натовп слугував потужною метафорою апатії, яка щодня огортає подібні трагедії.
Джузеппе Мастроматтео, президент і головний креативний директор Ogilvy Italia: «Цей ролик — це давня традиція між Emergency та Ogilvy, яка дозволяє нам звертатися до найбільш життєво важливих та універсальних тем у сучасному суспільстві. Цього року це спонукало нас до експерименту з абсолютно іншим тоном голосу, спрямованим на те, щоб перервати безперервний потік онлайн-контенту і змусити людей по-справжньому звернути увагу».
Окрім зусиль Emergency у зонах конфліктів, організація підтверджує свою відданість справі через судно «Life Support», спрямоване на пошук і порятунок мігрантів, які подорожують підступним Середземним морем. За рік, що ознаменувався 14 місіями, корабель Emergency врятував 1 219 чоловіків, жінок, дітей та неповнолітніх без супроводу дорослих, які ризикували своїм життям у Середземному морі, щоб дістатися Європи.