«Лютобор», «Столат» та «Рута Люта» — що обʼєднує ці три назви? Виробник «Українська Броня» розробив неймінг для власної продукції, поєднавши в назвах історію та сучасність.
Культурна, історична та мовна спадщина України багаті не лише красивими, а символічними для народу найменуваннями. Нині вони набувають нових змістів через події російсько-української війни. Так, наприклад, військові формування отримують символічні імена: 24 ОШБ «Айдар», названий на честь річки, на якій відбувся перший бій батальйону, 93 ОМБр «Холодний Яр», що отримала почесне найменування на честь регіону, що прославився повстанцями, тощо.
Закласти потужні сенси в назви прагнуть і українські бренди. Так, виробник бронезахисту та амуніції «Українська Броня» оприлюднив неймінг своєї продукції. Міць, лункість, історична памʼять — усе це обʼєднали в собі нові назви основних виробів компанії.
У пару до вже відомого в Україні жіночого бронекостюма «Рута Люта» став бронекостюм «Лютобор», що вже своїм імʼям проголошує силу та затятість тих, хто його носитиме, захищаючи свою державу. Три моделі плитоносок виробництва «Українська Броня» названі не лише за аналогією до старословʼянських імен, але й водночас на честь ЗСУ: «Забрат», «Столат» і «Убаш».
У компанії кажуть, що прагнули дати своїм виробам не просто гучні, але перш за все змістовні назви, деякі з них, наприклад, — це старі козацькі імена, що несуть у собі енергетику часів розквіту Січі.
Загалом нові імена отримали 17 виробів «Української Броні»: шоломи, плитоноски, бронежилети та бронекостюми.