«Рута Люта», «Столат» та інші: виробник амуніції представив неймінг своєї продукції
07 Лют 2024, 16:27

«Рута Люта», «Столат» та інші: виробник амуніції представив неймінг своєї продукції

«Лютобор», «Столат» та «Рута Люта» — що обʼєднує ці три назви? Виробник «Українська Броня» розробив неймінг для власної продукції, поєднавши в назвах історію та сучасність. 

Культурна, історична та мовна спадщина України багаті не лише красивими, а символічними для народу найменуваннями. Нині вони набувають нових змістів через події російсько-української війни. Так, наприклад, військові формування отримують символічні імена: 24 ОШБ «Айдар», названий на честь річки, на якій відбувся перший бій батальйону, 93 ОМБр «Холодний Яр», що отримала почесне найменування на честь регіону, що прославився повстанцями, тощо.

Закласти потужні сенси в назви прагнуть і українські бренди. Так, виробник бронезахисту та амуніції «Українська Броня» оприлюднив неймінг своєї продукції. Міць, лункість, історична памʼять — усе це обʼєднали в собі нові назви основних виробів компанії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У пару до вже відомого в Україні жіночого бронекостюма «Рута Люта» став бронекостюм «Лютобор», що вже своїм імʼям проголошує силу та затятість тих, хто його носитиме, захищаючи свою державу. Три моделі плитоносок виробництва «Українська Броня» названі не лише за аналогією до старословʼянських імен, але й водночас на честь ЗСУ: «Забрат», «Столат» і «Убаш». 

У компанії кажуть, що прагнули дати своїм виробам не просто гучні, але перш за все змістовні назви, деякі з них, наприклад, — це старі козацькі імена, що несуть у собі енергетику часів розквіту Січі.

Шукаючи варіанти, ми одразу розуміли, що кожне з найменувань повинно бути вмотивоване. Власне, це одна з причин, чому ми зверталися до архаїчної лексики, імен: це минуле, що сформувало наше сьогодення. Історична спадщина, якою ми всі пишаємося та яка має для всіх українців символічне значення. Адже цю історію неодноразово намагалися стерти і намагаються досі, але вона живе, допоки ми її памʼятаємо.
Ян Гончаров
CEO «Українська Броня»

Загалом нові імена отримали 17 виробів «Української Броні»: шоломи, плитоноски, бронежилети та бронекостюми.

Розкажіть друзям про новину