Розлючені вуса влаштували скандал у ролику бренду бритв
29 Січ 2025, 17:46

Розлючені вуса влаштували скандал у ролику бренду бритв

Американська компанія Dollar Shave Club, що продає бритви за підпискою, представила кампанію «The Club».

У гумористичному ролику показаний фізичний клуб бренду, у якому хлопці можуть бути хлопцями, а розлючені колишні вуса можуть увірватися і влаштувати сцену.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Dollar Shave Club (@dollarshaveclub)

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Перша частина кампанії дебютувала цього тижня на телевізійних, диджитал та соціальних каналах, запрошуючи аудиторію зазирнути всередину Клубу.

Розкажіть друзям про новину