Розлючені вуса влаштували скандал у ролику бренду бритв
29 Січ 2025, 17:46

Розлючені вуса влаштували скандал у ролику бренду бритв

Американська компанія Dollar Shave Club, що продає бритви за підпискою, представила кампанію «The Club».

У гумористичному ролику показаний фізичний клуб бренду, у якому хлопці можуть бути хлопцями, а розлючені колишні вуса можуть увірватися і влаштувати сцену.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Dollar Shave Club (@dollarshaveclub)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Перша частина кампанії дебютувала цього тижня на телевізійних, диджитал та соціальних каналах, запрошуючи аудиторію зазирнути всередину Клубу.

Розкажіть друзям про новину