Розлючені вуса влаштували скандал у ролику бренду бритв
29 Січ 2025, 17:46

Розлючені вуса влаштували скандал у ролику бренду бритв

Американська компанія Dollar Shave Club, що продає бритви за підпискою, представила кампанію «The Club».

У гумористичному ролику показаний фізичний клуб бренду, у якому хлопці можуть бути хлопцями, а розлючені колишні вуса можуть увірватися і влаштувати сцену.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Dollar Shave Club (@dollarshaveclub)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Перша частина кампанії дебютувала цього тижня на телевізійних, диджитал та соціальних каналах, запрошуючи аудиторію зазирнути всередину Клубу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео