Укрзалізниця, Rozetka, Нова Пошта, Сільпо, Megogo та інші впізнавані українські бренди доєднались до «Відповідальної ініціативи» та змінили логотипи на дитячі малюнки до Дня захисту дітей. Ініціатором цього проєкту став благодійний фонд Клуб Добродіїв.
Зміною логотипів благодійники разом з бізнесами хочуть привернути увагу до Дня захисту дітей. Окрім цього Клуб Добродіїв запустив краудфандинг та планує зібрати 1 мільйон гривень на психологічну підтримку та відновлення дітей війни.
Підлітки зі Словʼянська, Маріуполя, Кривого Рогу, Києва та інших куточків України намалювали логотипи для провідних компаній, серед яких: Укрзалізниця, Нова Пошта, Rozetka, Сільпо, Дарниця, Megogo, Фокстрот, MOYO, Bursa Hotel, DRUZI Cafe, Zagoriy Foundation, UAnimals, Avangarden, УЛІС, Літосвіта, Green Country, ALLSTARSIT, Green Forest та агенції ANGRY, Havas Village, Postmen, Taktika, Air Brands, ahentsiia.
Деякі з бізнесів створили благодійні спеціалітети, як от «пиріжок зі смаком дитинства» від Тітки Клари, який продаватимуть ексклюзивно 1 червня, та лимонад від Aльтруiст, що наливатимуть з 31 травня до 15 червня. Усі кошти з продажів цих продуктів спрямують на допомогу дітям.
Благодійники запрошують інші свідомі бізнеси та просто небайдужих людей також долучитися до великого дружнього збору. Уже понад 100 класних дорослих обʼєдналися та відкривають власні дружні банки, стартуючи від 5 тис. грн. Щоб долучитись до ініціативи, потрібно написати координатору Клубу Добродіїв в Telegram.
Нова традиція привертати увагу та об’єднувати зусилля до Дня Захисту дітей за ініціативи Клубу Добродіїв відтепер проходитиме щороку.