Рослинний бренд створив гарячу лінію для вегетаріанців, яких не розуміє сім’я
18 Лис 2022, 17:28

Рослинний бренд створив гарячу лінію для вегетаріанців, яких не розуміє сім’я

День Подяки є часом для єднання, поширення духу подяки та їжі. Тим не менш, цей день може бути досить напруженим для любителів рослинної їжі, які планують зібратися сім’ями, що люблять поїдати м’ясо індички.

Для таких людей бренд рослинного молока Oatly створив гарячу лінію підтримки.

«Кожен День Подяки мільйони людей, які харчуються рослинною їжею, переносять святкову трапезу з великою кількістю м’яса та молочних продуктів з сім’єю та друзями, які не обов’язково розуміють чи приймають їхні харчові уподобання», — сказав виконавчий директор Oatly North America з бренду та креативу Армандо Турко. «Oatly, звичайно ж, співчуває нашим друзям-однодумцям і хоче озброїти їх всією необхідною допомогою, яка їм може знадобитися, щоб не тільки пережити ці святкові обіди, але навіть позитивно вплинути на розмови за вечерею».

Бренд запустив гарячу лінію емоційної підтримки Oatly для тих, хто їсть рослинну їжу, щоб допомогти своїм шанувальникам без м’яса та молочних продуктів впоратися з особливо неприємними розмовами за святковим обіднім столом. У період до 24 листопада охочі можуть зателефонувати за реальним номером гарячої лінії і отримати набір інструментів для розмови в цей важливий день, включаючи позитивні твердження, статистику та мотиваційну промову.

«Ідея виникла, як і більшість наших найкращих творчих робіт — від того, хто сказав: «Було б смішно, якби ми зробили це», до повністю реалізованої програми, включаючи соціальні мережі, TikTok та живий досвід лише за кілька тижнів» — поділився Армандо.

Інтерес американців до рослинного способу життя продовжує зростати, оскільки 71% населення займається цим способом життя, такі бренди, як Oatly, знаходяться в унікальному становищі для створення або принаймні розширення серйозного проникнення в популярну харчову індустрію.

«Це спосіб для Oatly зайняти віртуальне місце на ваших святкових обідах, але робити це по-своєму, завжди привносячи дозу нісенітниці — наприклад, набираючи номер, щоб покричати, — сказав Армандо Турко, — і курс, щоб служити нагадуванням про те, що зараз саме час розповісти вашій родині та друзям про всі смачні, екологічно чисті та дієтичні переваги рослинної їжі».

Розкажіть друзям про новину