Ролики порівняли ідеальну картинку життя мама-блогерів у соцмережах з реальністю
17 Лип 2024, 17:45

Ролики порівняли ідеальну картинку життя мама-блогерів у соцмережах з реальністю

Організація MilkPep, заснована американськими молочними компаніями, запустила «Hey Mama» — кампанію, яка висміює тих ідеальних мам у соціальних мережах, які вітають свою аудиторію надто життєрадісним «Гей, мамо». Натомість робота оспівує безладний, хаотичний і недосконалий світ реальних мам, рекламуючи переваги споживання молока.

В одному кумедному ролику під назвою «Moms need sleep, not #inspo» ми бачимо безтурботну маму-чарівницю, яка без жодних зусиль готує домашній сніданок з органічним насінням чіа та краплиною меду. Якщо повернутися до реальності: справжня мама у своїй хаотичній вітальні нарешті отримує заслужений сон серед іграшок, білизни та хропіння собаки. Який меседж? Варто забути про вишукані сніданки: для здорового сну мамі потрібні поживні речовини молока.

Інший ролик, «Moms need sleep, not #inspo», зображує енергійну маму-блогера, яка тренується, не потіючи, в оточенні ідеально підібраного декору. На противагу цьому — реальна мама, яка намагається тренуватися, поки її діти перетворюють її на живий тренажерний зал у джунглях. Меседж? Матусям потрібен молочний білок для реальної сили, а не лише естетично привабливе відео з тренування.

Кожен 15-секундний ролик підкреслює переваги молочного молока: поживні речовини для здорового сну та білок для сили — і заохочує мам відвідати спеціальний сайт для отримання додаткової інформації.

«За допомогою комічних ситуацій, які, я впевнена, знайомі багатьом мамам, ми показуємо, що молоко, а не мама-блогери, є відповіддю на реалії материнства, — сказала виконавча директорка MilkPep Інь Вун Рані. — Ця кампанія втілює місію нашої роботи: підкреслити ключові переваги молока для зайнятих молодих мам, використовуючи соціально орієнтований і дуже зрозумілий підхід».

Кампанія була створена у партнерстві з креативним агентством Gale зі Stagwell.

«Завдяки бездоганним сценаріям, які ілюструють неактуальність великої частини контенту для мам, «Hey Mama» є ще одним прикладом того, що Gale як агентство MilkPep створює постійні кампанії, які демонструють актуальність молока для сучасних мам. Завдяки комічним зображенням грайливих дітей та собак, що лижуть арахісове масло, «Hey Mama» втілює успішну стратегію партнерства Gale та MilkPep — створювати розваги, а не рекламу», — додав виконавчий директор Gale Джефф Едвардс.

Інфлюенсери підкріплять послання спеціальним контентом у соцмережах. Їхній контент висвітлюватиме, як молочне молоко вписується в їхнє повсякденне реальне життя мам. Автентичні, веселі та зрозумілі мамині інтонації цих акаунтів протистоятимуть ідеальним мамфлюенсерам, показаним у рекламі.

Рекламу планують запустити цього літа на TikTok, Instagram, Meta, YouTube, Pinterest, Netflix, Max та Amazon Prime Video.

Розкажіть друзям про новину