Heinz запустив кампанію «UnBEANlievable», щоб відзначити нову лінійку бобів Heinz Beanz.
Найменша зміна у класичному продукті гарантовано викличе бурхливу реакцію. У випадку з новим Beanz від Heinz ця реакція звучить як «UnBEANlievable».
Кампанія показала гіперболічний вираз здивування фанатів, які куштують новий Beanz зі смаком тако, карамелізованої цибулі та пірі-пірі у всьому — від лазаньї до тостів.
Мельбурнська продакшн-компанія Eric Tom&Bruce працювала безпосередньо з компанією Heinz над створенням креативу, починаючи із запуску зовнішньої реклами «Your Favourite Beanz with A Twist» і закінчуючи набором онлайн-контенту, у якому з гумором відображені всі нові способи насолодитися асортиментом Beanz від Heinz.
Джастін Пауелл, керівник відділу маркетингу готових страв компанії Heinz, сказав: «Компанія Heinz пишається тим, що Heinz Beanz є основним продуктом в австралійських шафах, і ці нові сміливі смаки, сподіваємося, змусять австралійців знову полюбити Beanz. Як швидка та ефективна страва для обіду, додавання цих нових смаків є чудовим способом прикрасити класичну страву або пограти з новими смаками».