Ролики показали безжальність гравців у Монополію
29 Вер 2023, 09:55

Ролики показали безжальність гравців у Монополію

Остання кампанія компанії з виробництва іграшок та настільних ігор Hasbro про монополію є брутальним нагадуванням про те, що все це лише веселощі та ігри, доки 8-річна дитина не вручить конверт із написом «Останнє попередження», і не виявиться, що бабуся таємно привласнює готівку з банку.

Кампанія «All is Fair», що стартує 9 жовтня в Канаді та 24 жовтня в США, віддає данину поваги духу суперництва, який зробив 87-річну гру Hasbro найпопулярнішою у світі: понад мільярд гравців у 114 країнах світу використовують свій внутрішній потенціал підприємця.

Перший ролик кампанії «8-Year-Old Landlord», створений креативним агентством The Martin Agency, знайомить нас із маленькою дівчинкою, одягненою у строгий костюм, яка погрожує своїм орендарям. Вона звільняє ремонтника (який також є її батьком) і розсилає повідомлення про підвищення орендної плати та прострочені платежі всім, від сімейного пса до майбутньої матері.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У «Grand Theft Nai Nai» хитра бабуся, яка працює касиром у банку, хвалиться, що однією з переваг досягнення 75-річного віку є те, що «люди просто довіряють тобі… сліпо», поки вона ховає гроші клієнтів у свою блузку та шкарпетки.

Кампанія триватиме до грудня через лінійне та стримінгове телебачення, онлайн-відео, мобільні ігрові платформи, інтеграцію аудіо та подкастів, диджитал зовнішню рекламу та платні соціальні мережі. У найближчі місяці будуть запущені додаткові фільми та зображення.

«Не щодня випадає честь працювати над грою, у яку грали Мухаммед Алі, Jay Z та всі інші, — сказав Альберто Орте, віце-президент і креативний директор групи The Martin Agency. — Монополія — це культурна ікона. Ми зупинилися на емоції, яка є одночасно універсальною і неартикульованою: трансформації, якої зазнають люди, граючи в цю культову гру».

Хоча сама гра не зазнала останнім часом жодних естетичних змін, кампанія визнає різні причини, через які гравці можуть насолоджуватися грою.

«Наше нове позиціонування бренду використовує розуміння того, що гра в Монополію дозволяє кожному з нас безкарно зануритися у світ розкоші та лиходійства, який в іншому випадку ми б вважали морально сірою зоною. Ми готові визнати цю правду і прийняти безжалісність, яку «Монополія» викликає у своїх шанувальників», — сказав Браян Бейкер, віце-президент Hasbro Gaming.

Розкажіть друзям про новину