Ролики Coca-Cola довели, що обійми з коханими людьми варті розлитого напою
07 Тра 2024, 17:00

Ролики Coca-Cola довели, що обійми з коханими людьми варті розлитого напою

«Обережніше з моїм напоєм» або подібні слова люди чують у повсякденному житті. У новій кампанії Coca-Cola «Spills» бренд оспівав спонтанні, але радісні моменти, коли люди забувають про свій напій, розливаючи його, обіймаючи кохану людину.

Кампанія складається з трьох креативних роликів, кожен з яких ілюструє особливий момент обіймів з коханою людиною, коли Coca-Cola розливається, щоб міцніше притиснутись до друзів, сім’ї чи домашнього улюбленця.

«Spills» — це перший випадок для бренду, коли культовий напій буквально відкидається вбік, адже найважливіше, що потрібно тримати, — це люди, про яких піклуємося. На кожному постері та відеоролику можна побачити напис «Worth every drop», адже кожна пролита крапля варта того в ці моменти радості, любові та зв’язку.

Іслам Ель-Дессукі, глобальний віце-президент з креативної стратегії та контенту Coca-Cola, коментує: «Кампанія «Spills» демонструє чарівні моменти обіймів, коли час ніби зупиняється на секунду, напій несвідомо відкидається вбік, і ніщо інше не має значення, окрім обіймів. Ця кампанія є втіленням нашого етосу «Real Magic» в Coca-Cola, відзначаючи несподівані, але теплі моменти людських стосунків».

Едгард Джанезі, креативний директор DAVID Miami, коментує: «Ми прагнули відобразити те, що насправді представляє Coca-Cola: не просто напій, а моменти зв’язку, які він приносить. У нашій кампанії «Spills» ми відзначаємо ті моменти, коли радість від спілкування з близькими настільки переповнює, що навіть розлита Coca-Cola стає заповітним спогадом. Кожна крапля варта цієї миті».

Кампанія «Spills» була розроблена агентством WPP Open X під керівництвом DAVID Miami та за підтримки Ogilvy PR.

Розкажіть друзям про новину