Ролик звернувся до боксу, щоб розповісти про гомофобію в Мексиці
01 Бер 2023, 11:43

Ролик звернувся до боксу, щоб розповісти про гомофобію в Мексиці

Телекомунікаційний постачальник Movistar та агентство VMLY&R Mexico запустили кампанію Shouts, спрямовану на засудження та викорінення гомофобії, трансфобії та біфобії. Кампанія представляє одного з ключових кандидатів VMLY&R у Каннах, який візьме участь у фестивалі цього літа.

Мексика — друга найнебезпечніша країна для спільноти ЛГБТКІА+ у Латинській Америці. Разом Movistar і VMLY&R Mexico взялися за символічний, впливовий і шанований вид спорту в Мексиці, бокс, щоб засудити гомофобію.

На основі досліджень у Мексиці Movistar зайняв позицію щодо давнього стереотипу «мачо» (культурна проблема, яка викликає тиск на чоловіків, пов’язану з їхньою гордістю та силою, дуже специфічна проблема, особливо в Мексиці), щоб покласти край кіберзалякуванням через позитивну оповідь.

Крім того, Movistar запустила dialogando.com, щоб допомогти своїм споживачам відповідально використати технології. Це глобальний інформаційний портал, на якому читачі можуть знайти статті з актуальних питань, таких як користування мобільним телефоном, конфіденційність в Інтернеті, діджитал розваги, відносини з неповнолітніми і технологіями, а також нові діджитал тенденції.

Карелі Мунарріз, керівник відділу брендингу та інтегрованих маркетингових комунікацій Movistar, сказала: «У Movistar ми прагнемо покращувати життя людей за допомогою зв’язку. І в рамках цього бачення та цього взаємопов’язаного світу, який керується технологіями, ми можемо сказати, що віримо у силу різноманітності як стимулу для конкурентоспроможності».

Луїс Енрікес, комерційний директор VMLY&R Mexico, сказав: «Ми знаємо, що у соціальних мережах багато ненависті до гомосексуалізму. Movistar – це телекомунікаційна компанія, яка хоче поєднати людей, і тому ми створили Shout – заклик проти гомофобії. Оповідання, де ми показуємо, як життя людини може рухнути через соціальні мережі, як у Хав’єра, чемпіона з боксу. “Shout” – це контент, в якому ми вперше зв’язалися з аудиторією і отримали 100% позитивні емоції, чого ніколи не було з цим брендом».

Розкажіть друзям про новину