Ролик звернувся до боксу, щоб розповісти про гомофобію в Мексиці
01 Бер 2023, 11:43

Ролик звернувся до боксу, щоб розповісти про гомофобію в Мексиці

Телекомунікаційний постачальник Movistar та агентство VMLY&R Mexico запустили кампанію Shouts, спрямовану на засудження та викорінення гомофобії, трансфобії та біфобії. Кампанія представляє одного з ключових кандидатів VMLY&R у Каннах, який візьме участь у фестивалі цього літа.

Мексика — друга найнебезпечніша країна для спільноти ЛГБТКІА+ у Латинській Америці. Разом Movistar і VMLY&R Mexico взялися за символічний, впливовий і шанований вид спорту в Мексиці, бокс, щоб засудити гомофобію.

На основі досліджень у Мексиці Movistar зайняв позицію щодо давнього стереотипу «мачо» (культурна проблема, яка викликає тиск на чоловіків, пов’язану з їхньою гордістю та силою, дуже специфічна проблема, особливо в Мексиці), щоб покласти край кіберзалякуванням через позитивну оповідь.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Крім того, Movistar запустила dialogando.com, щоб допомогти своїм споживачам відповідально використати технології. Це глобальний інформаційний портал, на якому читачі можуть знайти статті з актуальних питань, таких як користування мобільним телефоном, конфіденційність в Інтернеті, діджитал розваги, відносини з неповнолітніми і технологіями, а також нові діджитал тенденції.

Карелі Мунарріз, керівник відділу брендингу та інтегрованих маркетингових комунікацій Movistar, сказала: «У Movistar ми прагнемо покращувати життя людей за допомогою зв’язку. І в рамках цього бачення та цього взаємопов’язаного світу, який керується технологіями, ми можемо сказати, що віримо у силу різноманітності як стимулу для конкурентоспроможності».

Луїс Енрікес, комерційний директор VMLY&R Mexico, сказав: «Ми знаємо, що у соціальних мережах багато ненависті до гомосексуалізму. Movistar – це телекомунікаційна компанія, яка хоче поєднати людей, і тому ми створили Shout – заклик проти гомофобії. Оповідання, де ми показуємо, як життя людини може рухнути через соціальні мережі, як у Хав’єра, чемпіона з боксу. “Shout” – це контент, в якому ми вперше зв’язалися з аудиторією і отримали 100% позитивні емоції, чого ніколи не було з цим брендом».

Розкажіть друзям про новину