Вперше в Австралії уряд штату Вікторія розпочав нову кампанію, спрямовану на боротьбу з дискримінацією транс- та гендерно-різноманітних людей.
Кампанія під назвою «The Unsaid Says a Lot» висвітлює мікроагресії та невербальні сигнали, які сприяють виникненню почуття ізоляції у транс- та гендерно-різноманітних спільнотах.
Агентство Think HQ розробило кампанію, яка включає ролик, друковану та зовнішню рекламу. Агентство позитивних змін було обрано урядом за його досвід роботи з ЛГБТК-спільнотою у вирішенні чутливих питань та залучення громадськості.
У ролику не промовлено жодного слова. Замість цього він покладається на екранний текст, щоб проілюструвати, як тонкі, повсякденні взаємодії можуть змусити транс- та гендерно-різноманітних людей відчувати себе прийнятими або виключеними оточуючими.
«Нашою метою було провести загальнодержавну кампанію, яка б висвітлювала та підвищувала обізнаність про досвід спільноти, підтримувала більшу інклюзію та вирішувала проблеми трансгендерної та гендерної дискримінації, — сказав креативний директор Think HQ Енді Ліма. — Маючи це на увазі, ми працювали з громадою через серію воркшопів, щоб спочатку визначити проблеми та бачення кампанії, а потім разом знайти креативні рішення».
Одним із головних партнерів Think HQ з боку транс- та гендерно-різноманітної спільноти був видатний трансгендерний режисер, актор, письменник і продюсер Харві Зелінські. Зелінські спирався на власний життєвий досвід, щоб допомогти створити кампанію, яка спонукає до роздумів.
Розробка кампанії була підтримана дослідженням Університету Ла Троба, яке показало, що більше трьох з чотирьох транс- та гендерно-різноманітних людей зазнають несправедливого ставлення через свою гендерну ідентичність. Ця нерівність виявилася основним фактором, що сприяє підвищенню рівня депресії, тривоги та самогубств серед ЛГБТК-людей, ніж серед населення в цілому.