Ролик висміяв одержимість деяких агентств нагородами
03 Лис 2022, 11:56

Ролик висміяв одержимість деяких агентств нагородами

Агентства одержимі одержанням нагород. Проте, як не дивно, найбільш відзначена нагородами робота зазвичай не є найвідомішою. Якщо попросити когось назвати його улюблену рекламу, він, швидше за все, назве кумедну рекламу пива, а не ім’я останнього власника премії. Що важливіше: підкорити суддів нагород чи підкорити споживачів?

Креативне агентство Zulu Alpha Kilo порушило це питання у своєму новому веселому відео «Left-Handed Mango Chutney».

Висміюючи деякі ситуації із життя креативників, Zulu нагадало індустрії, що найважливіша мета реклами — насамперед знаходити відгук у споживачів.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ролик дебютував на конкурсі “Агентство року” в Торонто. Щорічну церемонію нагородження проводить журнал Strategy Magazine, найбільше галузеве видання Канади. У рамках шоу провідним агенціям пропонується створити власні рекламні ролики на будь-яку тему.

Того року Zulu представило відео «Awards Gone Wild», яке висміювало одержимість галузі нагородами, показуючи, що станеться, якщо інші професії вдадуться до такої ж тактики, щоб отримати нагороди.

Розкажіть друзям про новину