Ролик «Broken Heart Love Affair» з нової мультибрендової кампанії для Kruger Products, канадського виробника туалетного паперу Cashmere і Purex та серветок Scotties, розповів про кохання у всіх його проявах — від перших невпевнених стосунків до повільного розквіту, періодичної жорстокості, примирення, шлюбу та безладу між ними.
Кампанія запущена в рамках платформи «Unapologetically Human», яка вперше вийшла у 2020 році.
«Коли ми вперше запустили «Unapologetically Human» у розпал пандемії, ми хотіли привернути увагу до брудних, важливих моментів, які роблять нас усіх людьми. Нашою метою було показати, як споживачі використовують нашу продукцію, чи то витираючи сльози, чи прибираючи безлад, демонструючи, як цей досвід об’єднує нас усіх як людей, — зазначила Сьюзан Ірвінг, директорка з маркетингу Kruger Products. — Ця ідея знайшла своє відображення і в цій кампанії, адже ми усвідомлюємо, що життя може бути безладним, а кохання — ще більш безладним. Ми хотіли показати справжнє кохання у всіх його проявах, від жорстокості розбитого серця і трепету першого кохання до м’якості і сили тривалих стосунків. Наші паперові вироби слугують вірними супутниками в усьому спектрі людських емоцій, підтримуючи людей у моменти пристрасті, смутку та радості».
«Дуже мало брендів досі готові розповідати правду життя. Вони хочуть виготовити версію життя з відчуттям, що всі щасливі і що все добре, — додав Джей Чейні, партнер і директор зі стратегії Broken Heart Love Affair. — Це може бути правдою, але може і не бути. Я віддаю Kruger Products величезну шану за те, що вони стали трохи більш реалістичними щодо досвіду людського буття».
Посилання на бренди Kruger Products тонко переплетені в рекламному ролику, як записка, передана на шматку паперового рушника, поцілунок з помадою з номером телефону на серветці, або серветки, якими витирають сльози радості та страждань. Послання полягає в тому, що коли справа доходить до безладних моментів життя, Kruger Products завжди поруч зі споживачами, створюючи бренди, які роблять повсякденне життя комфортнішим.
«Вся кампанія присвячена вразливості, а в людському досвіді немає нічого більш вразливого та безладного, ніж кохання, — коментує Деніз Россетто, партнер та головний креативний директор Broken Heart Love Affair. — Перша кампанія визначила, за що виступає бренд, і ми розширили її, створивши другу кампанію, щоб заглибитися в те, що означає бути людиною».