Нова кампанія KFC Spain покликана довести, що насправді, ніхто закохано не дивиться на бургер, коли по-справжньому насолоджується їжею.
Відзначаючи справжні, недосконалі, а іноді й смішні обличчя, які роблять всі люди, коли їдять щось смачненьке, мережа ресторанів KFC співпрацювала з креативним агентством PS21, щоб створити серію рекламних роликів, що демонструють справжні обличчя насолоди.
Візуальні ефекти зображують різних клієнтів, які сидять у ресторанах KFC по всьому Мадриду, і мають лише одну спільну рису: вони відчувають радість під час поїдання смаженої курки. У різних кадрах показано зблизька кожен вираз обличчя людей, а на задньому плані лунає пісня «You Are So Beautiful».
«Ми всі знаємо, що чим більше ми насолоджуємося чимось, тим безглуздішими стають гримаси, і це напрочуд красиво. Саме цією ідеєю ми хочемо поділитися в нашій кампанії, зачепивши аудиторію чимось [таким] елементарним, як смажене курча», – сказав виконавчий директор PS21 Віктор Бланко.
«Ця робота у відчутний і реалістичний спосіб показує досвід максимальної насолоди від споживання їжі KFC, занурюючи вас в емоційний стан у такий інтимний і приємний момент, як відкушування нашого смаженого курчати», – додала Беатріс Мартінес, бренд-менеджер KFC в Іспанії та Португалії.