Фонд Евелін Ліллі Лутц, некомерційна організація, що займається підтримкою та заохоченням медичних досліджень та освіти, та рекламна агенція McCann Global Health закликали підлітків відмовитися від вейпу.
Вейпінг дуже швидко перетворився з кращої альтернативи сигаретам на серйозну проблему, особливо серед підлітків. Однак соціальна реклама показала, що в середньому $1,000-1,500, які підлітки витрачають на вейпінг щороку, можна було б краще витратити на досвід та хобі, які роблять підліткове життя чудовим. Фільм також відрізняється від звичних анти-вейпінгових повідомлень тим, що зосереджується на шкоді, яку приносить вейпінг гаманцям підлітків, а не легеням.
Фільм надихає підлітків приймати більш здорові рішення щодо грошей, ставлячи їх у владне крісло замість того, щоб соромити їх за вейпінг або лякати переліком наслідків для здоров’я. Він керувався особистими пристрастями та захопленнями реальних учнів.
«Я гостро усвідомлюю нагальну потребу протистояти кризі підліткового вейпінгу. Завдяки нашій новітній соціальній рекламі проти вейпінгу ми прагнемо не лише проінформувати, але й надихнути та надати підліткам можливість зробити вибір на користь свого здоров’я та майбутнього», – сказала Сюзанна Грейвс, доктор медичних наук, президент Фонду.
Фільм кампанії був знятий у середній школі Беверлі штату Массачусетс.