01 Гру 2022, 11:41

Ролик розповів про хлопчика, який врятувався від війни і допомагає іншим

У зв’язку з повномасштабним вторгненням росії в Україну, конфліктом у Сирії та зростаючими руйнуваннями від стихійних лих, ЮНІСЕФ використав свою святкову кампанію, щоб нагадати громадськості про потреби дітей і про те, як найменша допомога може допомогти змінити життя.

Організація працює більш ніж у 190 країнах та територіях, прагнучи врятувати життя дітей, захистити їхні права та допомогти їм реалізувати свій потенціал.

Випущений ЮНІСЕФ у Фінляндії та створений агенцією SEK, «Gifts of Tomorrow» — це спроба привернути увагу глядачів до глобальних проблем та їхнього впливу на дітей, а також до того, як може виглядати обнадійливе майбутнє.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Фільм розповідає про хлопчика, який через війну у його країні став біженцем та мусив покинути свій дім, проте при ньому завжди був ведмедик, якого йому подарували батьки на Різдво. Ролик закінчується рядком «Подарунки завтрашнього дня даруються сьогодні».

Креативний директор SEK Хелі Ройха пояснила: «Ми хотіли розповісти історію очима дитини через дитячий досвід. І сказати, що навіть найменша допомога може вплинути на майбутнє дитини».

З понеділка кошти, зібрані в рамках кампанії, будуть використовуватися для роботи ЮНІСЕФ там, де він вважає, що в цьому є найбільша потреба.

«За нашою різдвяною кампанією стоїть стурбованість, особливо становищем дітей, які рятуються від стихійних лих у всьому світі. Кількість дітей, змушених покинути свої будинки через війну чи стихійні лиха, нині історично велика. Цього Різдва 40 мільйонів дітей були змушені залишити свої будинки через конфлікт чи стихійне лихо. Усі вони перебувають у пошуках безпеки та кращого життя», — додала Лаура Хеланіемі, директор з маркетингу та комунікацій ЮНІСЕФ у Фінляндії.

ЮНІСЕФ організував онлайн-маркет, на якому люди можуть купувати та дарувати подарунки дітям, які цього потребують.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео