IKEA представила кампанію, яка показує, що кожен третій норвежець погано спить у ліжку бренду.
На це, звичайно, є багато різних причин. У ролику показано все: від немовлят із коліками, сварок з коханою людиною, до партнерів, які хроплять — лише деякі з причин, чому третина країни час від часу не може добре спати.
«Ми розуміємо, що спати не завжди легко. Життя стає на заваді, і тоді хороша подушка чи правильний матрац часто не допомагають. Якщо ми збираємося говорити про важливість сну, важливо також показати, що ми також розуміємо, що спати не завжди так легко», — каже Селін Кенслі, менеджерка з маркетингу IKEA Norway.
Кампанія також складається з серії роликів, які показують, як продукція IKEA може вирішити як незначні, так і значні проблеми зі сном.