Платформа для планування весілля Zola запустила нову кампанію «Celebrate Along The Way», де показала, як виглядає подорож планування весілля для сучасних пар.
У той час як решта весільної індустрії, як правило, зосереджується виключно на щасливому Великому дні як центральному елементі, Zola говорить про те, що весілля — це більше, ніж просто один день.
Кампанія висвітлила всі важливі перемоги та емоції, пов’язані з плануванням весілля — від радості, коли знаходиться місце для святкування, до незручності під час репетиції першого танцю, і до того, як нарешті люди отримують свої запрошення.
Подорож пари починається задовго до шлюбу, а середній період заручин є довшим, ніж будь-коли, і становить в середньому 18-24 місяці, тож ці моменти на цьому шляху ніколи не були такими важливими для святкування.
Агенція Arts & Letters Creative Co. також запустила зовнішню рекламу, яка розміщена в нью-йоркському транспорті. Ця робота доповнює реальні моменти, втілені у ролику, інсайтами, які безпосередньо стосуються нью-йоркських пар, як-от: «У день, коли ви реєструєтесь на еспресо-машину, попиваючи лате за 8 доларів» або «У день, коли ви дізнаєтесь, що бар, де ви познайомились, також є місцем для весілля».
«У цій новій кампанії ви одразу відчуваєте близькість і правдивість, — каже виконавчий креативний директор агентства Arts & Letters Даніель Флегг. — День весілля сам по собі має велике значення, але стільки ж реальності в інших маленьких і великих моментах до, під час і після нього. Протягом усієї нашої співпраці із Zola ці аспекти були надзвичайно важливими. Ми раді представити щось, що може чесно відобразити досвід кожної пари у плануванні спільного майбутнього».