09 Жов 2023, 17:23

Ролик показав, який шлях підготовки до весілля проходять наречені

Платформа для планування весілля Zola запустила нову кампанію «Celebrate Along The Way», де показала, як виглядає подорож планування весілля для сучасних пар.

У той час як решта весільної індустрії, як правило, зосереджується виключно на щасливому Великому дні як центральному елементі, Zola говорить про те, що весілля — це більше, ніж просто один день.

Кампанія висвітлила всі важливі перемоги та емоції, пов’язані з плануванням весілля — від радості, коли знаходиться місце для святкування, до незручності під час репетиції першого танцю, і до того, як нарешті люди отримують свої запрошення.

Подорож пари починається задовго до шлюбу, а середній період заручин є довшим, ніж будь-коли, і становить в середньому 18-24 місяці, тож ці моменти на цьому шляху ніколи не були такими важливими для святкування.

Агенція Arts & Letters Creative Co. також запустила зовнішню рекламу, яка розміщена в нью-йоркському транспорті. Ця робота доповнює реальні моменти, втілені у ролику, інсайтами, які безпосередньо стосуються нью-йоркських пар, як-от: «У день, коли ви реєструєтесь на еспресо-машину, попиваючи лате за 8 доларів» або «У день, коли ви дізнаєтесь, що бар, де ви познайомились, також є місцем для весілля».

«У цій новій кампанії ви одразу відчуваєте близькість і правдивість, — каже виконавчий креативний директор агентства Arts & Letters Даніель Флегг. — День весілля сам по собі має велике значення, але стільки ж реальності в інших маленьких і великих моментах до, під час і після нього. Протягом усієї нашої співпраці із Zola ці аспекти були надзвичайно важливими. Ми раді представити щось, що може чесно відобразити досвід кожної пари у плануванні спільного майбутнього».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео