Ролик показав, як McDonald’s додав трохи більше «ммм» до своїх культових страв
18 Кві 2024, 11:34

Ролик показав, як McDonald’s додав трохи більше «ммм» до своїх культових страв

McDonald’s висвітлив вдосконалення деяких з найбільш знакових позицій свого меню за допомогою нової інтегрованої кампанії, що відзначила ці важливі зміни.

Вперше в своїй історії мережа фаст-фуд ресторанів оновила продукти з яловичини у своєму меню, включаючи Біг-Мак, Роял Чизбургер та Дабл Чизбургер.

Розроблений креативним агентством Leo Burnett, слоган «A little more mmm» грає на тому, що внесені зміни важко помітити, але яловичі бургери McDonald’s стали трішки смачнішими.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія триватиме до 26 травня у Великобританії та Ірландії і охоплюватиме телебачення, кіно, зовнішню рекламу, пресу, соціальні мережі, радіо та диджитал.

«Культові Біг-Мак, Роял Чизбургер та Дабл Чизбургер оновлюються вперше в історії, і ми відзначили цей момент у справжньому популістському стилі. Оскільки робота розтягнулася на всі медіа-канали, є лише одне слово, щоб описати цю величезну, інтегровану кампанію… “Ммм”», — зазначають виконавчі креативні директори Leo Burnett Ендрю Лонг та Джеймс Міллерс.

Для підтримки кампанії було також створено спеціальний фільтр для Snapchat, який втілив основну концепцію кампанії в життя в цікавій, грайливій формі. Щоб заохотити до вибору оновлених продуктів, McDonald’s також пропонує своїм шанувальникам подвійні бонусні бали за обрані «знакові» продукти з яловичини.

Директор з маркетингу McDonald’s UK & Ireland Метт Райшауер додав: «З такою важливою новиною ми хотіли зробити великий і сміливий крок, запустивши кампанію, яка відзначає культовий смак і турботу, які ми вкладаємо в наші улюблені класичні продукти. Розкриваючи ідеальне розуміння, наша кампанія допомагає заспокоїти націю, а також дає їм просту, влучну фразу, щоб висловити, наскільки хороші їхні улюблені продукти зараз».

Розкажіть друзям про новину