Ролик показав, що всі хочуть доставку від McDonald’s
15 Вер 2023, 16:09

Ролик показав, що всі хочуть доставку від McDonald’s

Кампанія McDonald’s під назвою «McDelivery, You In?» оспівує радість від спільного замовлення.

Ролик, що супроводжує кампанію, показує, як замовлення однієї сім’ї в McDonald’s поширюється на цілий будинок.

Кампанія «McDelivery, You In?» була розроблена агенцією Leo Burnett UK і ґрунтується на розумінні того, що, замовляючи McDelivery, шанувальники вже знають свої улюблені страви і можуть зробити замовлення для себе та своїх близьких, навіть не заглядаючи в меню McDonald’s.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Крім того, рекламна агенція ITV Creative розробила кампанію, яка транслюватиметься на телеканалі ITV під час Чемпіонату світу з регбі та після нього. У цих веселих роликах диктори ITV на різних каналах відволікаються на одну й ту саму рекламу McDelivery, що на мить відволікає їх від роботи з оголошення наступних програм.

Кампанія супроводжується серією роликів «McDelivery, You In?», створених PR-агенцією The Red Consultancy, у яких фанати бренду зі світу спорту, музики та розваг поділяться своїми секретами та ритуалами замовлень у McDelivery. Відео будуть демонструватися у соціальних та диджитал маркетингових каналах бренду під час ключових моментів кампанії, а також разом з трьома радіороликами та соціальною нативною рекламою.

Ця кампанія базується на існуючій бренд-платформі «There’s nothing quite like a McDelivery», яку McDonald’s запустив у червні 2021 року.

Медіаплануванням та закупівлями займалося агентство OMD UK.

Кет Хоукрофт, директорка з диджитал технологій та медіа в McDonald’s UK & Ireland, сказала: «Цей ролик піднімає нашу існуючу платформу McDelivery на нові висоти, спираючись на успіх нашої кампанії 2021 року. Від запрошення замовити McDelivery неможливо відмовитися — цей фільм у веселій, епічній формі показує радість від замовлення улюблених страв».

Розкажіть друзям про новину