Кампанія McDonald’s під назвою «McDelivery, You In?» оспівує радість від спільного замовлення.
Ролик, що супроводжує кампанію, показує, як замовлення однієї сім’ї в McDonald’s поширюється на цілий будинок.
Кампанія «McDelivery, You In?» була розроблена агенцією Leo Burnett UK і ґрунтується на розумінні того, що, замовляючи McDelivery, шанувальники вже знають свої улюблені страви і можуть зробити замовлення для себе та своїх близьких, навіть не заглядаючи в меню McDonald’s.
Крім того, рекламна агенція ITV Creative розробила кампанію, яка транслюватиметься на телеканалі ITV під час Чемпіонату світу з регбі та після нього. У цих веселих роликах диктори ITV на різних каналах відволікаються на одну й ту саму рекламу McDelivery, що на мить відволікає їх від роботи з оголошення наступних програм.
Кампанія супроводжується серією роликів «McDelivery, You In?», створених PR-агенцією The Red Consultancy, у яких фанати бренду зі світу спорту, музики та розваг поділяться своїми секретами та ритуалами замовлень у McDelivery. Відео будуть демонструватися у соціальних та диджитал маркетингових каналах бренду під час ключових моментів кампанії, а також разом з трьома радіороликами та соціальною нативною рекламою.
Ця кампанія базується на існуючій бренд-платформі «There’s nothing quite like a McDelivery», яку McDonald’s запустив у червні 2021 року.
Медіаплануванням та закупівлями займалося агентство OMD UK.
Кет Хоукрофт, директорка з диджитал технологій та медіа в McDonald’s UK & Ireland, сказала: «Цей ролик піднімає нашу існуючу платформу McDelivery на нові висоти, спираючись на успіх нашої кампанії 2021 року. Від запрошення замовити McDelivery неможливо відмовитися — цей фільм у веселій, епічній формі показує радість від замовлення улюблених страв».