Ролик показав, що навіть продукти з супермаркету принесуть радість на Різдво
20 Гру 2022, 11:34

Ролик показав, що навіть продукти з супермаркету принесуть радість на Різдво

Американська маркетингова та комунікаційна компанія VMLY&R і найбільша в Таїланді мережа супермаркетів Tops перевернули процес дарування подарунків з ніг на голову і показали, що навіть найскромніші товари з супермаркету можуть викликати радість цього сезону за допомогою нового різдвяного фільму.

Ролик зображує напружений процес вибору подарунків до свят, від оцінки людини, для якої він призначений, та тисяч доступних категорій подарунків до думок про те, як ці подарунки позначаться на нас.

Новий фільм під назвою «The Underrated Gift» спрямований на те, щоб змінити уявлення про те, що подарунки з супермаркетів надто повсякденні і не мають цінності, щоб бути гідними подарунка, показуючи, як навіть найскромніші предмети, знайдені у місцевому супермаркеті Tops, можуть викликати радість цього сезону.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ануват Нітіпанонт, головний креативний директор VMLY&R Thailand, сказав: «Радісні враження не повинні обмежуватися дорогими, єдиними у своєму роді подарунками. Ми хочемо закликати всіх побачити цінність, здавалося б, звичайних речей та звільнитися від власних обмежень вибору. В результаті вийшов кумедний і трохи комічний святковий фільм, який демонструє, як «The Underrated Gift» радісно тріумфує цього святкового сезону і змусить вас переосмислити свій список святкових покупок».

Розкажіть друзям про новину