Американська маркетингова та комунікаційна компанія VMLY&R і найбільша в Таїланді мережа супермаркетів Tops перевернули процес дарування подарунків з ніг на голову і показали, що навіть найскромніші товари з супермаркету можуть викликати радість цього сезону за допомогою нового різдвяного фільму.
Ролик зображує напружений процес вибору подарунків до свят, від оцінки людини, для якої він призначений, та тисяч доступних категорій подарунків до думок про те, як ці подарунки позначаться на нас.
Новий фільм під назвою «The Underrated Gift» спрямований на те, щоб змінити уявлення про те, що подарунки з супермаркетів надто повсякденні і не мають цінності, щоб бути гідними подарунка, показуючи, як навіть найскромніші предмети, знайдені у місцевому супермаркеті Tops, можуть викликати радість цього сезону.
Ануват Нітіпанонт, головний креативний директор VMLY&R Thailand, сказав: «Радісні враження не повинні обмежуватися дорогими, єдиними у своєму роді подарунками. Ми хочемо закликати всіх побачити цінність, здавалося б, звичайних речей та звільнитися від власних обмежень вибору. В результаті вийшов кумедний і трохи комічний святковий фільм, який демонструє, як «The Underrated Gift» радісно тріумфує цього святкового сезону і змусить вас переосмислити свій список святкових покупок».