Ролик показав, що клієнтам ніколи не доведеться їсти землю з Uber One
16 Жов 2023, 17:07

Ролик показав, що клієнтам ніколи не доведеться їсти землю з Uber One

Програма Uber One, що пропонує вигідні пропозиції від Uber та Uber Eats, стартувала на Тайвані з веселою кампанією, розробленою креативним агентством Whatever.

Кампанія «Never Eat Dirt Again» переробила популярну фразу тайванців «Зараз я маю їсти землю», яку вони часто використовують, коли бракує грошей, особливо в очікуванні зарплати.

Шайні Лі, креативна директорка Whatever, сказала: «На Тайвані є місцева фраза «Мені доведеться їсти землю», яка означає, що в кінці місяця у вас закінчилися гроші. Це безтурботна метафора, яку люди використовують, коли не можуть дозволити собі вишукану їжу. На щастя, з великою економією та вигідними пропозиціями Uber One вам більше ніколи не доведеться їсти землю. Спеціально переробивши цей культурно обумовлений інсайт, ми створили серію комічних сценаріїв, які нагадують жителям Тайваню, що вони більше ніколи не будуть змушені їсти землю з неймовірними знижками та ексклюзивними пропозиціями від Uber One».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Джеймс Секстон, креативний директор Uber APAC, Special, прокоментував: «Використання відомої приказки дозволило нам позиціонувати Uber One в культурно релевантному ключі, а буквальне зображення світу, де люди готові їсти землю, ще більше підкреслює готовність бренду не сприймати себе надто серйозно».

Креатив кампанії грайливо зображує людей, готових їсти землю, що каскадом виcипається з їхніх холодильників, мікрохвильових печей, тостерів, рисоварок, шаф і навіть коробок з-під пластівців, доки вони не відкриють для себе цінність економії за допомогою Uber One.

Кампанія бренду, що включає 30- та 15-секундні ролики, охоплює телебачення, OLV-рекламу, зовнішню рекламу та соціальні мережі.

Розкажіть друзям про новину