Ролик показав похмуре життя банківського працівника зі щоденними перепонами
27 Бер 2023, 10:39

Ролик показав похмуре життя банківського працівника зі щоденними перепонами

Канадський прямий банк Tangerine змусив людей стрибати через справжні обручі в похмурій рекламі, позиціонуючи компанію як далекоглядну, із френдлі продуктами та якіснішим обслуговуванням клієнтів.

У ролику «Jumping Through Hoops», створеному у співпраці з агенцією Rethink, чоловік живе звичайне повсякденне життя, проходячи на кожному кроці перепони.

«Ми продумали кожну творчу деталь», – сказала Ніколь Герман, директор з маркетингу у Tangerine. «Дизайн сет мав бути цілком похмурим. Для головного героя ми знайшли найбільш змученого чоловіка у світі. Для музики нам потрібна була пісня, яка була б контрастною до візуальних ефектів».

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину