Навряд чи про подвиги батьків домашніх тварин колись говоритимуть на уроках історії. Тому про них захотілось розповісти Pethouse. А київська агенція Drama Queen їм з цим допомогла. Так з’явилася ідея нового бренд-фільму про героїзм українських батьків домашніх тварин.
У відео представлено “героїв звірячого фронту”. Людей, які під час війни стають “ще більше людьми”. Залишають домівки, але не тварин. Несуть їх на руках під звуки пострілів. Кутають у светри, заспокоюють в бомбосховищах.
Над створенням відео агенція працювала спільно з TV lab production. Щоб показати історію під незвичним кутом, продакшн студія вирішила використати прийом суб’єктивної камери. Тож тривожні сюжети про неймовірну людяність показано очима домашніх тварин. Щоб зберегти правдивість відео у зйомках брали участь звірята та їх справжні батьки, справжня сім’я та справжній доброволець-парамедик, який після зйомок вирушив на фронт.
Наприкінці ролика прочиняють завісу внутрішньої кухні Pethouse, які працювали та продовжують працювати в будь-яких умовах. Тому що мають за честь працювати для справді чудових людей.