Ролик Nike закликав дівчат розкрити свій спортивний потенціал
21 Тра 2024, 13:22

Ролик Nike закликав дівчат розкрити свій спортивний потенціал

Nike представив кампанію, що розповідає про молоду дівчину, яка фантазує про свої потенційні спортивні досягнення.

Створений агенцією Wieden + Kennedy, ролик під назвою «What If You Can» показав ученицю, яка сидить на сходах у школі, коли їй кидають футбольний м’яч. Хоча вона вирішує не приєднуватися до гри, решту дня вона проводить, знаходячи спортивне натхнення в кожній своїй дії.

Завдяки вмілому переходу в часі та монтажу бібліотечні полиці плавно перетворюються на скеледром, а лавка — на перекладину, на якій вона мріє про всі свої майбутні спортивні досягнення.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину