Ролик Nike закликав дівчат розкрити свій спортивний потенціал
21 Тра 2024, 13:22

Ролик Nike закликав дівчат розкрити свій спортивний потенціал

Nike представив кампанію, що розповідає про молоду дівчину, яка фантазує про свої потенційні спортивні досягнення.

Створений агенцією Wieden + Kennedy, ролик під назвою «What If You Can» показав ученицю, яка сидить на сходах у школі, коли їй кидають футбольний м’яч. Хоча вона вирішує не приєднуватися до гри, решту дня вона проводить, знаходячи спортивне натхнення в кожній своїй дії.

Завдяки вмілому переходу в часі та монтажу бібліотечні полиці плавно перетворюються на скеледром, а лавка — на перекладину, на якій вона мріє про всі свої майбутні спортивні досягнення.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину