Ролик Каннських левів про будні креативників обурив користувачів та рекламну індустрію
20 Чер 2024, 15:59

Ролик Каннських левів про будні креативників обурив користувачів та рекламну індустрію

На честь міжнародного фестивалю креативності Каннські леви організація випустила ролик, у якому показано типовий день із життя рекламних креативників.

Ролик «In the Making показав радість команди від схваленої рекламної кампанії, однак пізніше приходить повідомлення від клієнта з проханням зробити «ще одну справу». Згодом таких повідомлень стає все більше і більше.

Хоча ця реклама може стосуватися людей креативних професій, вона викликала негативну реакцію з боку тієї самої спільноти, яку вона намагалася розсмішити.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ого, нормалізація токсичних звичок замість того, щоб намагатися з ними боротися. Від найбільшої нагороди у світі [реклами] я очікував більшого, але, можливо, я прошу занадто багато», — написав один користувач.

Інший зазначив, що «історія Канн у процесі становлення» далека від того, що зображено в ролику, уточнюючи, що зображені сцени — це «саме те, чому люди в рекламній індустрії мають психічні захворювання», і що настав час змінювати культуру, а не прославляти її.

Інші користувачі подякували за те, що реклама нагадала їм, чому вони покинули рекламну індустрію.

Розкажіть друзям про новину