Ролик Каннських левів про будні креативників обурив користувачів та рекламну індустрію
20 Чер 2024, 15:59

Ролик Каннських левів про будні креативників обурив користувачів та рекламну індустрію

На честь міжнародного фестивалю креативності Каннські леви організація випустила ролик, у якому показано типовий день із життя рекламних креативників.

Ролик «In the Making показав радість команди від схваленої рекламної кампанії, однак пізніше приходить повідомлення від клієнта з проханням зробити «ще одну справу». Згодом таких повідомлень стає все більше і більше.

Хоча ця реклама може стосуватися людей креативних професій, вона викликала негативну реакцію з боку тієї самої спільноти, яку вона намагалася розсмішити.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ого, нормалізація токсичних звичок замість того, щоб намагатися з ними боротися. Від найбільшої нагороди у світі [реклами] я очікував більшого, але, можливо, я прошу занадто багато», — написав один користувач.

Інший зазначив, що «історія Канн у процесі становлення» далека від того, що зображено в ролику, уточнюючи, що зображені сцени — це «саме те, чому люди в рекламній індустрії мають психічні захворювання», і що настав час змінювати культуру, а не прославляти її.

Інші користувачі подякували за те, що реклама нагадала їм, чому вони покинули рекламну індустрію.

Розкажіть друзям про новину