На честь міжнародного фестивалю креативності Каннські леви організація випустила ролик, у якому показано типовий день із життя рекламних креативників.
Ролик «In the Making показав радість команди від схваленої рекламної кампанії, однак пізніше приходить повідомлення від клієнта з проханням зробити «ще одну справу». Згодом таких повідомлень стає все більше і більше.
Хоча ця реклама може стосуватися людей креативних професій, вона викликала негативну реакцію з боку тієї самої спільноти, яку вона намагалася розсмішити.
«Ого, нормалізація токсичних звичок замість того, щоб намагатися з ними боротися. Від найбільшої нагороди у світі [реклами] я очікував більшого, але, можливо, я прошу занадто багато», — написав один користувач.
so scary how this toxicity in the advertising industry is normalized 🥲
— Shang | Vtuber 🍭🌟 (@notshanghaixt) June 19, 2024
this is why most ad people that i know (including me) are experiencing burnout & mental health concerns
°՞(ᗒᗣᗕ;)՞°
©️ cannes_lions on instagram pic.twitter.com/prALM6LwDQ
Інший зазначив, що «історія Канн у процесі становлення» далека від того, що зображено в ролику, уточнюючи, що зображені сцени — це «саме те, чому люди в рекламній індустрії мають психічні захворювання», і що настав час змінювати культуру, а не прославляти її.
Інші користувачі подякували за те, що реклама нагадала їм, чому вони покинули рекламну індустрію.