«Що робот знає про кохання?» — запитує голос за кадром в новому ролику вебсайту електронної комерції Etsy під назвою «Keep Commerce Human On Etsy».
Відповідь: нічого. Вони нічого не знають про любов, або про радість від того, що хтось створює стіл зі шматка дерева, або прикраси з листа металу.
«Відбитки пальців, які ми залишаємо після себе, показують, наскільки рішуче ми прагнемо подарувати світові частинку себе», — йдеться в рекламі, де зображена роборука, зруйнована на тлі летючого конфетті.
Ця робота є частиною ширшого послання бренду, яке ставить творчість на перше місце, висвітлюючи людей і підприємства, що розробляють унікальні, дрібносерійні товари, які можна знайти на Etsy.
«У все більш автоматизованому світі Etsy означає дещо інше, — каже Девід Колбуш, головний виконавчий директор компанії Orchard, яка створила цей ролик. — Їхні продавці не просто виконують замовлення, вони творять магію кінчиками своїх пальців і спрямовують свої таланти на створення предметів, які можна помацати і залишити собі».
«Наш фільм не анти-технологічний, він про-людяний. Це нагадування про те, що речі, які з’являються на вашому порозі, можуть походити з більш значущих місць, ніж фулфілмент-центр».